PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukamy co kolwiek!

  • 1. Data: 2002-04-15 14:46:24
    Temat: Szukamy co kolwiek!
    Od: "Dorota lub Leszek" <D...@p...onet.pl>

    Młodzi po studiach, kierunki: geografia - mężczyzna; matematyka z
    informatyką - kobieta, podejmiemy pracę jako nauczyciele lub sprzedawcy lub
    sekretarka, asystent. Szybko przystosowujemy się do nowych warunków, szytbko
    się uczymy nowych obowiązków.
    Kontakt: e-mail: D...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-15 14:46:33
    Temat: Re: Szukamy co kolwiek!
    Od: "Hans Stedtcke" <H...@g...de>

    "Dorota lub Leszek" <D...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > M?odzi po studiach, kierunki: geografia - m??czyzna; matematyka z
    > informatyk? - kobieta, podejmiemy prac? jako nauczyciele lub sprzedawcy
    lub
    > sekretarka, asystent. Szybko przystosowujemy si? do nowych warunków,
    szytbko
    > si? uczymy nowych obowi?zków.
    > Kontakt: e-mail: D...@p...onet.pl

    Ja proponowac kupic Parabellum i palnac sobie w leb ...

    z oficerskim pozdrowieniem
    Hans Stedtcke

    mit Offizier Grußen
    Hans Stedtcke

  • 3. Data: 2002-04-15 15:22:43
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Ale cie posralo!!!!!!!!!!!!!

  • 4. Data: 2002-04-15 15:40:40
    Od: Łukasz Skorupka <l...@w...pl>

    Użytkownik "Hans Stedtcke" <H...@g...de> napisał w wiadomości

    szkoda na ciebie slow DEBILU

  • 5. Data: 2002-04-15 16:05:01
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Hans Stedtcke" <H...@g...de> writes:

    > lub
    > szytbko
    > >

    > Ja proponowac kupic Parabellum i palnac sobie w leb ...

    No, kup, palnij i b?dziemy mieli z Tob? spokój.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-04-15 16:46:47
    Od: "Ewka" <m...@p...onet.pl>

    > Ja proponowac kupic Parabellum i palnac sobie w leb ...

    Szanowny Panie,
    Jak mozna napisac cos takiego do osób, które znajduja sie w ciezkiej
    sytuacji zyciowej, których Pan nawet nie zna?
    Nic o nich nie wiemy, poza tym, ze sa uczciwi - bo nie poszli krasc i
    mordowac tylko szukaja pracy wszelkimi dostepnymi metodami. Moze pozostaja
    bez pracy od dawna, z dnia na dzien - coraz bardziej przerazeni i
    rozczarowani odmowami we wszystkich kolejnych zakladach pracy, popadaja w
    apatie i zwykla rozpacz. Moze sa juz w takiej sytuacji i w takim stanie
    psychicznym, ze rzeczywiscie gdzies w podswiadomosci kolacze sie
    przerazajaca mysl, aby ze wszystkim skonczyc.....
    Jedno nieprzemyslane zdanie czasami moze zawazyc nawet na zyciu drugiej
    osoby.
    To cecha charakterystyczna tylko dla istot rozumnych - "dobic
    wspólplemienca".
    kultura nakazuje pozdrowic - ale sie waham......
    Ewka

  • 7. Data: 2002-04-15 17:02:09
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com>

    "Dorota lub Leszek" <D...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    lub
    > sekretarka, asystent. Szybko przystosowujemy się do nowych warunków,

    Czy Panstwo sledza grupe pl.praca.oferowana? Tam bywa sporo ofert.
    PW
    P.S. Tym "oficerskim" scierwem prosze sie nie przejmowac. Moze kiedys go los
    doswiadczy tym samym.

  • 8. Data: 2002-04-15 17:54:32
    Od: "Hartke" <h...@d...pl>

    Dobrze , że nie chcecie zostać nauczycielami polskiego.
    Cokolwiek pisze się razem !

  • 9. Data: 2002-04-15 19:23:33
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

    "Hans Stedtcke" <H...@g...de> wrote in message

    > "Dorota lub Leszek" <D...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > lub
    > szytbko
    > >

    > Ja proponowac kupic Parabellum i palnac sobie w leb ...

    typowy Polaczek,
    dobrze ze wyemigrowales - jednego glupola mniej

    Rafal Neumann

  • 10. Data: 2002-04-15 19:44:58
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Mon, 15 Apr 2002 16:46:24 +0200, "Dorota lub Leszek"
    <D...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >sekretarka, asystent. Szybko przystosowujemy się do nowych warunków, szytbko
    Jesli informatyka jest w miare mocna to uwazam ze znalezc prace w
    szkole nie byloby trudno (ale nie na pelny etat- moze zaltawic sobie
    prace w 2-3 naraz). Jesli jestescie z duzego miasta to z duzym
    prawdopodobienstwem mozna poszukac w malych miastach osciennych. Co
    do pana geografa sugerowalbym biuro turystyczne - pilot wycieczki ale
    warunkiem sa jezyki. W szkole geografia zawsze byla tzw. michalkiem i
    raczej sie na niej oszczedza takze marnie widze szanse.

    Pzdr
    Limfo