PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma, usłgi, ewentualnie handel - jaki min. mies. koszt ?

  • 1. Data: 2002-04-15 13:16:18
    Temat: Firma, usłgi, ewentualnie handel - jaki min. mies. koszt ?
    Od: "Poink" <p...@o...z.pl>

    Sytuacja jaka obecnie mamy na rynku pracy zmusila mnie do samodzelnego
    rozpoczecia dzialalnosci. Poniewaz jestem na etapie "interesowania sie co i
    jak" chcialem sie zapoznac z najbardziej podstawowymi informacjami na temat
    rozpoczecia dzialalnosci gospodarczej. Z tego co zdazylem sie zorientowac to
    miesieczne oplaty (ZUS itd. ) moga wykonczyc taka jednoosobowa "firme" dosc
    szybko. Moje podstawowe pytanko : jaki jest najmniej kosztowny sposób
    prowadzenia dzialanosci ? Planuje rozpocząc od usług sieciowych ,
    administracja , help-desk, obsługa informatyczna firm, szkół. Do tej pory
    robilem to "na czarno" jednak niewielkie mialem mozliwosci gdyz potrzebna mi
    jest mozliwosc wystawiania faktur vat (to chyba oczywiste :). Na koniec moze
    zadam pytanko w inny sposob : Ile najmniej miesiecznie trzeba płacić aby
    miec możliwość wystawiania faktur vat za wykonane usługi (informatyczne) ?
    Ewentualnie usługi + sprzedaż.
    Chetnie skorzystam tez z podanych adresów www, jednak prosiłbym o odpowiedz
    na to jedno pytanko.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-16 07:48:53

    Chodzilo za mna dokladnie takie samo pytanie
    Prosze o info takze dla mnie jesli mozna

    Wrazenia i opisy wlasnych doswiadczen mile widziane

    Dziekuje