PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pomocy biurowej

  • 1. Data: 2005-02-02 15:07:30
    Temat: Szukam pomocy biurowej
    Od: "Andrzej" <5...@i...net.pl>

    Niestety na grupie "praca oferowana" moderator nie puszcza mojego ogłoszenia
    już prawie tydzień. Nie wiem dlaczego.
    Próbuję więc tutaj.
    Fundacja aktywizacji zawodowej "50 Plus" poszukuje pomocy biurowej -
    najchętniej emerytki lub rencistki.
    Narazie fundacja jest w trakcie organizacji i nie może zaoferować
    wyśmienitych zarobków, ale po okresie rozruchu uposażenie powinno yć
    przyzwoite.
    Praca prosta - wymagania to obsługa komputera, poczty elektronicznej no i
    oczywiści wysoka kultura osobista.
    Oferty proszę przesyłąć przez email : 5...@i...net .pl

    A. Olasz

  • 2. Data: 2005-02-02 15:09:18
    Temat: Re: Szukam pomocy biurowej
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Andrzej [Wed, 02 Feb 2005 15:07:30 GMT]:

    > moderator nie puszcza mojego ogłoszenia już prawie tydzień.
    > Nie wiem dlaczego.

    Obstawiam brak deklaracji kodowania. Czytales FAQ? Jesli nie
    to przeczytaj, przydaje sie.

    Kira

  • 3. Data: 2005-02-02 15:16:11
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Kira wrote:

    > Re to: Andrzej [Wed, 02 Feb 2005 15:07:30 GMT]:

    > Obstawiam brak deklaracji kodowania. Czytales FAQ? Jesli nie
    > to przeczytaj, przydaje sie.

    a ja obstawiam brak podania miejsca wykonywania pracy;

    adas;

  • 4. Data: 2005-02-02 15:20:50
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Niestety na grupie "praca oferowana" moderator nie puszcza mojego ogłoszenia
    > już prawie tydzień. Nie wiem dlaczego.

    Nie mam w bazie żadnego ogłoszenia wysłanego z adresu 50plus@ ...,
    ani żadnych pasujących do powyższego z końcówką @idea.net.pl .
    Wnioskuję, więc że ogłoszenie nie zostało poprawnie przekazane
    do skrzynki moderatorów. Jeżeli wysyłałeś z chello,
    to najprawdopodobniej błąd jest po stronie konfiguracji serwera.
    Kojarzę, że miałem już problemy z chello na innej grupie,
    którą moderuję.

    Możesz spróbować wysłać poprzez interfejs, którego adres mam
    w stopce, tylko proszę przeczytaj uważnie zasady (FAQ grupy)
    zanim wyślesz ogłoszenie. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2005-02-02 16:04:59
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-02-02, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:
    > Możesz spróbować wysłać poprzez interfejs, którego adres mam
    > w stopce, tylko proszę przeczytaj uważnie zasady (FAQ grupy)
    > zanim wyślesz ogłoszenie. :)

    Jejku, Wojtek, masz dosłownie anielską cierpliwośc :) Obstawiałem że
    wymiękniesz po miesiącu ;-)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 6. Data: 2005-02-02 18:32:50
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@m...com>

    > Obstawiam brak deklaracji kodowania. Czytales FAQ? Jesli nie
    > to przeczytaj, przydaje sie.

    Naturalnie, pracodawcy maja nieograniczona ilosc czasu na czytanie
    usztucznien pochodzacych z czasow sredniowiecza netowego ;))
    Moderator (zmieniajacy sie zreszta) to maniak romantycznego netu z pierwszej
    polowy lat 90... ciekawe, czy w celu uzycia pralki uczy sie skladu
    chemicznego plastiku, z ktorego zostala wykonana...

  • 7. Data: 2005-02-02 18:44:19
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Maciek Marchewczyk [Wed, 2 Feb 2005 19:32:50 +0100]:

    > Naturalnie, pracodawcy maja nieograniczona ilosc czasu na czytanie
    > usztucznien pochodzacych z czasow sredniowiecza netowego ;))

    Jak ktos ma az takie problemy z czytaniem to ok, nie bede sie go
    czepiac. Mi przeczytanie FAQ zajmuje jakies 3 minuty i owszem,
    nawet jako pracodawca miewam czasami ten przerazajacy ogrom czasu.

    > Moderator (zmieniajacy sie zreszta) to maniak romantycznego
    > netu z pierwszej polowy lat 90...

    Krotko mowiac stwierdzasz ze netykieta jest bezuzyteczna. A to
    znaczy ze nie wiesz czemu ona w ogole sluzy. A to z kolei, ze
    nie ma sensu tej rozmowy kontynuowac za bardzo ;)

    Tak btw., savoir-vivre tez dosc stary juz jest, wyrzucamy?

    > ciekawe, czy w celu uzycia pralki uczy sie skladu chemicznego
    > plastiku, z ktorego zostala wykonana...

    O, to ja mam podobne: ciekawe czy w celu uzycia pily tarczowej
    nalezy sie poruszac po omacku i ignorowac srodki ostroznosci? :)

    Kira

  • 8. Data: 2005-02-02 19:06:47
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@m...com>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ktos ma az takie problemy z czytaniem to ok, nie bede sie go
    > czepiac. Mi przeczytanie FAQ zajmuje jakies 3 minuty i owszem,
    > nawet jako pracodawca miewam czasami ten przerazajacy ogrom czasu.

    Rzecz w tym, ze nie chce mi sie zapamietywac bezuzytecznych i sztucznych
    regul.
    Sadzac po adresie, masz cos wspolnego z netem, moze tez tkwisz jeszcze w
    rozpaczliwie broniacym sie przed nieuchronna smiercia romantyzmie pionierow
    netu ;))) Tych pryszczatych, brudnych pasjonatow osleplych od wgapiania sie
    w antyczne ekrany, z obgryzionymi po lokcie paznokciami i spontanicznym
    owlosieniem na calym ciele, wscieklych, ze juz nigdy nie bedzie tak, jak
    bylo ;))) No nie, nie bedzie...

    > Krotko mowiac stwierdzasz ze netykieta jest bezuzyteczna. A to
    > znaczy ze nie wiesz czemu ona w ogole sluzy. A to z kolei, ze
    > nie ma sensu tej rozmowy kontynuowac za bardzo ;)

    Coz za proste wnioskowanie...

    > Tak btw., savoir-vivre tez dosc stary juz jest, wyrzucamy?

    ... kolejne blyskawiczne wnioskowanie...

    Coz na to mozna odpowiedziec? Od razu wieeelka przesada i blyskawiczne,
    bezdyskusyjne, ostateczne wnioski... nic dodac, nic ujac...

    > O, to ja mam podobne: ciekawe czy w celu uzycia pily tarczowej
    > nalezy sie poruszac po omacku i ignorowac srodki ostroznosci? :)

    Myslisz, ze moderator poobcina te palce, ktorymi pisze (od lat) moje
    niepochlebne o nim wypowiedzi?:))
    Faktycznie, oferta nie zawierajaca formy wspolpracy - w moim przypadku do
    ustalenia w zaleznosci od profilu kandydata - ani miejsca pracy - tez zalezy
    od tego, co bedziemy robic razem - to oczywiscie oferta nie do przyjecia ;))
    Coz ma netetykieta do ofert pracy? Wydaje mi sie, ze kandydata interesuje
    spojne i odpowiadajace jego kwalifikacjom ogloszenie, ogloszeniodawca z
    kolei chce dotrzec do odpowiednich kandydatow, ale to pewnie nihilistyczne
    teorie, w koncu najwazniejsze, by obaj kodowali zgodnie z czyimis wymyslami,
    podawali bezuzyteczne dane i chylili czola przed autorytetem guru netowych
    ;))

    Co zabawne, niegdys jeden z moderatorow wycinal bezlitosnie wiekszosc ofert,
    jednoczesnie szukajac pracy...
    Serdecznosci
    Marchewczyk

  • 9. Data: 2005-02-02 19:12:13
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-02, Maciek Marchewczyk <m...@m...com> wrote:
> [...]
    > w antyczne ekrany, z obgryzionymi po lokcie paznokciami i spontanicznym
    > owlosieniem na calym ciele, wscieklych, ze juz nigdy nie bedzie tak, jak
    To jakiś nowy troll, czy mutacja poprzedniego?

    > Co zabawne, niegdys jeden z moderatorow wycinal bezlitosnie wiekszosc ofert,
    > jednoczesnie szukajac pracy...
    Możesz to udowodnić? A zresztą, i tak Ci nie wierzę.

    Życzę miłego życia
    --
    zapamiętaj, że ludzie i tak o Tobie nie myślą, a jeśli już myślą to
    po to, żeby poczuć, iż są lepsi niż Ty

  • 10. Data: 2005-02-02 19:23:43
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

> [...]
    >polowy lat 90... ciekawe, czy w celu uzycia pralki uczy sie skladu
    >chemicznego plastiku, z ktorego zostala wykonana...

    Przesadzasz, ale cos w tym jest.

    Ja - doceniajac, ze WB ma ciezka prace, ktora spolecznie wykonuje -
    wprowadzilabym "miekkie" reguly oceniane na zdrowy rozsadek moderatora. Tzn.
    piramidki, spamy, raporty, szukanie pracy precz; oferty wybrakowane
    informacyjnie - precz, ale nie wg schematu forma umowy, miejsce pracy itd, ale
    tez zdroworozsadkowo oceniajac, czy dana oferta ma wartosc dla spolecznosci i
    jest dosc sensowna, by narazac klientow ppo na jej czytanie szanujac ich czas.
    Np. niemiecki pracodawca, ktory slal to niedawne ogloszenie, nie spelnil
    schematu ppo, ale czytelnie i sensownie napisal, o co chodzi, a oferta jest
    jak dla mnie ok i wartosciowa - przeszlaby w "miekkiej" moderacji. A Wojtek
    moglby puscic ja na ppd proszac ppd o podeslanie tlumaczenia na priv, bo poza
    mna jest tu pewnie sporo osob poslugujacych sie niemieckim, ktore by te 10
    minut poswiecily.

    I.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl