PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pomocy biurowej › Re: Szukam pomocy biurowej
    From: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam pomocy biurowej
    Date: Wed, 02 Feb 2005 20:23:43 +0100

    >Naturalnie, pracodawcy maja nieograniczona ilosc czasu na czytanie
    >usztucznien pochodzacych z czasow sredniowiecza netowego ;))
    >Moderator (zmieniajacy sie zreszta) to maniak romantycznego netu z pierwszej
    >polowy lat 90... ciekawe, czy w celu uzycia pralki uczy sie skladu
    >chemicznego plastiku, z ktorego zostala wykonana...

    Przesadzasz, ale cos w tym jest.

    Ja - doceniajac, ze WB ma ciezka prace, ktora spolecznie wykonuje -
    wprowadzilabym "miekkie" reguly oceniane na zdrowy rozsadek moderatora. Tzn.
    piramidki, spamy, raporty, szukanie pracy precz; oferty wybrakowane
    informacyjnie - precz, ale nie wg schematu forma umowy, miejsce pracy itd, ale
    tez zdroworozsadkowo oceniajac, czy dana oferta ma wartosc dla spolecznosci i
    jest dosc sensowna, by narazac klientow ppo na jej czytanie szanujac ich czas.
    Np. niemiecki pracodawca, ktory slal to niedawne ogloszenie, nie spelnil
    schematu ppo, ale czytelnie i sensownie napisal, o co chodzi, a oferta jest
    jak dla mnie ok i wartosciowa - przeszlaby w "miekkiej" moderacji. A Wojtek
    moglby puscic ja na ppd proszac ppd o podeslanie tlumaczenia na priv, bo poza
    mna jest tu pewnie sporo osob poslugujacych sie niemieckim, ktore by te 10
    minut poswiecily.

    I.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl