PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiat jest wesoly

  • 1. Data: 2004-10-26 14:23:42
    Temat: Swiat jest wesoly
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl>

    Siedze sobie i przegladam p.p.o.
    No i trafiam na ogloszenie, ze jakas tam firma szuka programisty JSP
    (msid <clijh1$7jd$1@int.expro.pl> ) i ze nawet ta firma to podobno MÓJ
    (hmmm dlaczego akurat moj ?) doradca w internecie.
    No i tak sobie czytam i czytam i powoli zaczynam sie gubic w tym, co tak
    naprawde jest grane. A grane jest to, ze ten programista JSP ma byc
    perfekt w J2SE, J2EE, oczywiscie odpowiednie wysokie wyksztalcenie, ma
    znac Strutsy, log4j, postgresa, musi umiec PROJEKTOWAC aplikacje DB, ma
    znac patterny, uml, xml no i obowiazkowo CASE.

    I teraz tak: chlopaki od JSP w tejże firmie zajmuja sie tym, co
    napisalem wyżej. Wiec czym w tej firmie zajmuja sie np ci, ktorzy
    zostali zatrudnieni po rekrutacji z ogloszenia "Szukamy specow od J2EE" ??
    Pozatym jestem zdegustowy ta firma, poniewaz nie zamiescili w
    wymaganiach, ze dobrze widziana by byla znajomosc technologii .NET,
    programowania CGI w cobolu lub lispie, perfekcyjnej znajomosci ZOPE i
    coldfusion oraz zarzadzania oracle composerem. Ehh swiat na psy schodzi.

    Proponuje wniesc zmiane do FAQ p.p.o. o nastepujacej tresci:
    "Ogloszenia o prace z dobrym kodowaniem oraz oraz wszystkimi innymi
    bajerami opisanymi w FAQ, jednk nie posiadajace sensu nie beda publikowane"

    Tomek

  • 2. Data: 2004-10-26 16:57:25
    Temat: Re: Swiat jest wesoly
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    a jsp, strutsy i inne wynalazki i j2ee to bardzo daleko od siebie?

  • 3. Data: 2004-10-26 17:21:16
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@[nospam]wp.pl>

    Użytkownik "Tomek Bogusz" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cllmr2$1b7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > znac Strutsy, log4j, postgresa, musi umiec PROJEKTOWAC aplikacje DB, ma
    > znac patterny, uml, xml no i obowiazkowo CASE.

    przejmujesz się? :) przecież najważniejsze, ile zapłacą. Jeśli płacą
    przyzwoicie, to o co chodzi.
    a redagowaniem ogłoszeń nie zawsze zajmują się osoby czające tzw. bazę.

    --
    pozdro
    http://jotkacafe.prv.pl

  • 4. Data: 2004-10-26 18:56:04
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Siedze sobie i przegladam p.p.o.
    [....]

    Expro sp. z o.o. - śmieszna firemka, która nie płaci swoim pracownikom.
    Takie małe ostrzeżenie przed nimi.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 5. Data: 2004-10-26 19:07:31
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@p...onet.pl news:clm6jh$j7j$1@news.onet.pl

    > Expro sp. z o.o. - śmieszna firemka, która nie płaci swoim pracownikom.
    > Takie małe ostrzeżenie przed nimi.

    Tu wypowiedz jednego z pracownikow zdaje sie (czy innego prezesa)

    http://groups.google.com/groups?q=Expro&hl=en&lr=&cl
    ient=firefox-a&selm=aboerm%24j7h%241%40news.tpi.pl&r
    num=9

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 6. Data: 2004-11-08 22:49:17
    Od: Tobas <s...@p...onet.pl>

    Dnia 10/26/2004 8:56 PM, Użytkownik pawelWN napisał:

    > [....]
    >

    > Expro sp. z o.o. - śmieszna firemka, która nie płaci swoim pracownikom.
    > Takie małe ostrzeżenie przed nimi.

    Niestety to jest prawda. Oszczedzaja na czym sie da a najbardziej na
    pracownikach :(

    "I teraz tak: chlopaki od JSP w tejże firmie zajmuja sie tym, co
    napisalem wyżej. Wiec czym w tej firmie zajmuja sie np ci, ktorzy
    zostali zatrudnieni po rekrutacji z ogloszenia "Szukamy specow od J2EE" ??"

    Nie ma "chlopakow od JSP" :) stac ich stylko na jednego, ktory zazwyczaj
    odchodzi po kilku miesiacach.

  • 7. Data: 2004-11-09 09:45:10
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-26, To Pisał Romek <redakcja_v@tralala> wrote:
    > a jsp, strutsy i inne wynalazki i j2ee to bardzo daleko od siebie?
    I tak, i nie. W dużym uproszczeniu wygląda to mniej więcej tak...
    Java to język. J2SE czy J2EE to pewne środowisko i zdefiniowane API.
    Oczywiście napisane w Javie. JSP (w uproszczeniu) to takie PHP, tylko
    osadzone w J2EE. Strutsy to biblioteka rozszerzająca możliwości JSP. A
    tak naprawdę fajne rzeczy ponoć zaczynają się dopiero od EJB. Ponoć, bo
    moje doświadczenie z Javą (i przyległościami) kończy się na J2EE właśnie :)

    A wracając do pytania, to doskonale jestem w stanie sobie wyobrazić
    człowieka, który javę/j2ee/strutsy zna w stopniu podstawowym, a spokojnie
    dłubie layout do projektu właśnie na poziomie JSP. Podobnie, jak jestem
    w stanie sobie wyobrazić programistę, który rzeźbi klasy w EJB i w ogóle
    nie dotyka się JSP czy Strutsów. Zresztą, nie muszę sobie wyobrażać - duże
    projekty realizowane w porządny sposób mniej więcej tak wyglądają "od środka".

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Gdyby Pani nie skakała, to by kabli nie wyrwała.
    /z pamiętnika administratora/