PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukać domowej pracy komputerowej ?.

  • 1. Data: 2004-10-26 14:17:41
    Temat: jak szukać domowej pracy komputerowej ?.
    Od: "RM" <r...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    Czy wiecie jak szukać pracy związanej z przepisywaniem tekstów na komputerze
    (j. polski lub angielski) lub wprowadzaniem danych itp. Dziękuję bardzo za
    pomoc.

    RM
    PS. Z zawodu jestem programistą ale straciłem pracę a teraz się uczę czegoś
    nowego i potrzebuję pracy na jakiś czas, pewnie ok. pół roku.

  • 2. Data: 2004-10-27 21:16:40
    Temat: Re: jak szukać domowej pracy komputerowej ?.
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik RM napisał:

> [...]
    > PS. Z zawodu jestem programistą ale straciłem pracę a teraz się uczę czegoś
    > nowego i potrzebuję pracy na jakiś czas, pewnie ok. pół roku.

    szukać?
    Ja kiedyś sam zrobiłem swoje ogłoszenia odnośnie przepisywania i
    przyczepiałem na słupach. Od klientów się odgonić nie mogłem - fakt, że
    na lewo, ale w jaki sposób z zarobionych max. 400-500zł/m-c miałem
    opłacić wszystkie wymagane składki?

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-11-15 10:31:04
    Od: "vaio" <h...@d...pg.gda.pl>

    Ja też byłabym zainteresowana taka pracą.
    Mogę spytać jakich miałaś/es klientów?
    Czy to zdesperowani studenci czy może jakieś firmy?
    Jaką stawkę możnaby sobie założyć?
    Nikt Cię nie oszukał?? Pieniądze z góry ??

  • 4. Data: 2004-11-15 14:16:49
    Od: "proletaryat" <p...@o...pl>

    vaio napisał(a):
    > Ja też byłabym zainteresowana taka pracą.
    > Mogę spytać jakich miałaś/es klientów?
    > Czy to zdesperowani studenci czy może jakieś firmy?
    > Jaką stawkę możnaby sobie założyć?
    > Nikt Cię nie oszukał?? Pieniądze z góry ??

    np przewaznie to prace magisterskie licencjaskie
    ale trzeba naprawde szybko pisac, bo ceny ze strone
    sa tak niskie ze najlepiej miec laserke i odbijac sobie
    przy drukowaniu...

    --
    'Dobry spamer to martwy spamer'
    Wstąp do krainy cieni...