PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stosunki z byłym pracodawcą

  • 41. Data: 2010-07-24 21:35:32
    Temat: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i2flso$ovt$3@inews.gazeta.pl Tomek[TK]
    <t...@N...pl> pisze:

    > Skad wiesz czym jest informatyka w moim mniemaniu? :)
    To bez znaczenia.

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2010-07-24 21:39:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i2flp1$ovt$2@inews.gazeta.pl Tomek[TK]
    <t...@N...pl> pisze:

    > Az tak ciezko w to uwierzyc?
    Z wiarą to do kościoła truchtaj.

    > Co Ty powiesz... :)
    To, co przeczytałeś.
    Nie dasz sobie rady.

    > A czy 14-letni syn sasiada nie moze byc mlodym informatykiem?
    Albo znanym ginekologiem, bądź słynnym matadorem?

    > Moze zle mnie zrozumiales: tak, chodzilo mi o 14-latkow, ktorzy interesuja
    > sie informatyka.
    Nie zrozumiałem cię źle. Po prostu głupstwa napisałeś i jeszcze
    nieprecyzyjnie.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2010-07-24 21:41:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i2flvh$ovt$4@inews.gazeta.pl Tomek[TK]
    <t...@N...pl> pisze:

    > Jak dzieci...
    Ty chory jesteś??
    Dzieci tak nie robią!

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2010-07-24 21:42:34
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    W dniu 2010-07-24 23:35, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i2flso$ovt$3@inews.gazeta.pl Tomek[TK]

    > To bez znaczenia.

    Podobnie jak teksty o znajomym, ktory rzekomo posuwa moja siostre.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos

  • 45. Data: 2010-07-24 21:45:31
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    W dniu 2010-07-24 23:39, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i2flp1$ovt$2@inews.gazeta.pl Tomek[TK]
    > <t...@N...pl> pisze:
    > Nie zrozumiałem cię źle. Po prostu głupstwa napisałeś i jeszcze
    > nieprecyzyjnie.

    Za to Ty napisales same "madre" rzeczy :D:D:D

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos

  • 46. Data: 2010-07-24 21:49:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i2fmoj$rna$1@inews.gazeta.pl Tomek[TK]
    <t...@N...pl> pisze:

    > Podobnie jak teksty o znajomym, ktory rzekomo posuwa moja siostre.
    Porąbało cię?
    Co mi do tego kto twoją siostrę posuwa?
    Niechże jej będzie jak najlepiej i najprzyjemniej.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2010-07-24 21:50:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i2fmu4$spp$1@inews.gazeta.pl Tomek[TK]
    <t...@N...pl> pisze:

    > Za to Ty napisales same "madre" rzeczy
    Wiem.

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2010-07-24 22:24:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 08:00:49 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał

    > A czym się różni (poza nazewnictwem) przeszkolenie następcy w swoich
    > obowiązkach od przekazania tychże?

    Szkolenie to uczenie, a przekazanie to informowanie.

    > Bo nikt tu zdaje się nie pisze o jakichś dodatkowych szkoleniach, tylko
    > o zwykłym przekazaniu obowiązków i informacji z tym związanych. A jak
    > sobie lubisz dorabiać teorie, to sam z nimi dyskutuj.

    Jak przekazanie to nie szkolenie.

    > A obudziła się? Pracujesz tam, że znasz takie szczegóły? Bo równie
    > dobrze pracownik mógł dać ciała.

    Jak powiedział do szefa: coś jeszcze? I szef se nie przypomniał co to już
    nie dał. Tak samo jak przekazał szefowi a ten nic nie zakumał.

  • 49. Data: 2010-07-24 22:28:48
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 12:16:39 +0200, Yakhub napisał(a):

    /.../
    > Nie ma następcy. Pomijam fakt, że firma poszukiwania następcy zaczęła
    > dopiero w jakiś czas po moim odejściu, ale nawet gdyby zaczęli go szukać
    > w dniu złożenia mojego wypowiedzenia, znalezienie go byłoby w tak
    > krótkim czasie dosyć trudne. To było klasyczne stanowisko opisywane w
    > wątku "inspiracje" :).

    No to ich problem. Ciekawe, czy jakby zapłacili 10000zł extra to by ich
    coś nauczyło czy nie?
    Ale lepsze są oddziały firm koreańskich. Dają ludziom służbowe lapki z
    koreańskim Windows i pod takim nic się nie da zrobić.

    Ale to jest przemyślana koncepcja: jak chcesz robić w koreańskiej firmie
    to się ucz po ichniemu.
    Niedługo po chińsku się będziemy uczyć.

  • 50. Data: 2010-07-25 06:29:31
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Tomek[TK]" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Podobnie jak teksty o znajomym, ktory rzekomo posuwa moja siostre.

    O rany, zupełnie jak dziecko... :D
    Pan Kazio, jak i siostra znajomego to tylko wyimaginowane osoby użyte dla
    przykładu.
    Nikt konkretny.