PracaGrupypl.praca.dyskusje › Śmiechu warte skurwysyństwo

  • 11. Data: 2004-12-24 15:19:09
    Temat: Re: Śmiechu warte skurwysyństwo
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > [cytat]
    > limity do wypracowania na podstawowa place: 15 umow miesiecznie
    > na kwote minimum 10 tys..
    > [koniec cytatu]
    >
    > podstawowa płaca - również sugeruje umowę o pracę - nie wyrobisz normy
    > jesteś zwolniony.

    Nie obraź się, ale czy Ty naprawdę jesteś taki naiwny? :)

    "Podstawowa płaca" sugeruje, że jak przez rok (czy inny długi okres)
    będziesz wyrabiał 15 umów miesięcznie na kwotę minimum 10 tys., to
    dostaniesz umowę o pracę i 824 zł brutto plus prowizja.

    P.

  • 12. Data: 2004-12-26 09:12:47
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > będziesz wyrabiał 15 umów miesięcznie na kwotę minimum 10 tys., to
    > dostaniesz umowę o pracę i 824 zł brutto plus prowizja.

    Nie obrażam się, wydaje się to dziwne, ale znam firmy które tak zatrudniają
    np: OFE, firmy sprzedające konta bankowe itp.

    Znam nawet przypadek, gdy była firma która zatrudniała na umowę o pracę PH
    za 1143 zł brutto + premie.

    Miała 8 oddziałów. Właściciel postanowił przerobić umowy na umowy zlecenie.
    Pojechał do pierwszego oddziału i rozwiązał umowy z 8 osobami. Pojechał do
    drugiego oddziału i wszyscy byli na zwolnieniach lekarskich. Udało mu się
    tylko w pierwszym oddziale.

    Umowa o pracę powodowała mnóstwo kłopotów, ale również bardzo zwiększała
    dyscyplinę, wszsyscy starali się ją za wszelką cenę utrzymać pod groźbą jej
    utraty.

    Tak więc jest to możliwe.:)

  • 13. Data: 2004-12-27 23:27:58
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Z tego co mi powiedzial kolega, byla to umowa o prace. Co do wypowiedzi
    wczesniejszych: nie wszystkim zalezy zeby dostac umowe o prace i leciec na
    L4 za dziadowskie 600 zł- niektorzy chca po prostu pracowac i zarabiac
    konkretne pieniadze.
    Zasilek chorobowy tez nie przysluguje od pierwszego dnia bodajze, zreszta
    wystarczy kolejne male skurwysynstwo: pracodawca nie odprowadzi skladki ZUS
    w terminie (wystarczy jeden dzien spoznienia) i pracownikowi nie
    przysluguje zasilek chorobowy przez 3 miesiace :)- ot takie sobie narzedzie
    dopingujace.....
    --
    Jackare
    Bytom