eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "jacek533" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Date: Tue, 23 May 2006 15:31:12 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <e4v2rq$lo3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <4...@n...onet.pl> <e4se1c$mg6$2@achot.icm.edu.pl>
    <e4uq87$kfm$1@nemesis.news.tpi.pl> <e4uuef$1mv$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <e4v0h5$9fj$1@nemesis.news.tpi.pl> <e4v1hg$sbr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: phoebe.dls.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1148391099 22275 217.98.80.2 (23 May 2006 13:31:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 May 2006 13:31:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:182147
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Jak ma zareagować informatyk?
    >>
    >> 1. Odebrać telefon i w razie konieczności przyjechać do firmy po
    >> godzinach na własny koszt, wiedząc, że za tę pracę nie otrzyma
    >> dodatkowego wynagrodzenia?
    >>
    >> 2. Jak wyżej - z tym, że w razie konieczności wyjazdu poinformować, że
    >> usunie usterkę następnego dnia rano w godzinach pracy.
    >>
    >> 3. Nie odbierać telefonu. Następnego dnia rano jak gdyby nigdy nic
    >> pojechać do pracy.
    >>
    >> 4. Odebrać, ale zapytać o ewent. nadgodziny i zwrot kosztów dojazdu?
    >>
    >> Jaką opcje wybralibyście wy?
    >> Jakie macie inne propozycje wybrnięcia z tej sytuacji, aby "wilk był syty
    >> i owca cała" ?
    >
    > Jesli to sie zdaza raz na miesiac to 1., jesli czesciej, znaczy sie
    > potrzeba zatrudnic dodatkowego informatyka...

    No dobrze - raz na miesiąc: to 12 razy w roku.
    Odległość do firmy to: 13 km w jedną stronę. Dojazd własny.
    Razem: ok. 300km
    Do tego cenny czas własny, stres.
    Przepraszam, niby dlaczego za friko ?
    Wszyscy, a szczególnie handlowcy mają interes w tym, żeby była dobra
    sprzedaż.
    System się sypnie - towar nie wyjedzie na czas - klient niezadowolony - nie
    będzie sprzedaży.
    Brak sprzedaży to niezrealizowane targety. Cierpią wszyscy.
    Dlaczego informatyk ma nic nie mieć z tego w postaci zapłaty za nadgodziny?

    Drugi informatyk w firmie kiedyś był, ale został zwolniony.
    Istotnie tak było, że naprzemiennie mieli dyżury pod telefonem.
    Ktoś mądry doszedł do wniosku, że zatrudnienie drugiego to dodatkowy koszt
    dla firmy rzędu 3000zł/mies.

    Być może najlepszym rozwiązaniem dla firmy byłby nie stały etat, ale umowa o
    świadczenie usług serwisowych i informatycznych z informatykiem jako firmą?
    Dajmy na to: fakturka za 3000zł + VAT / mies.
    Oczywiście informatyk pojawiałby się w firmie wtedy kiedy trzeba.
    Dużą część pracy można wykonać zdalnie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1