PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłabe strony co powiedzieć ??? › Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
  • Data: 2005-12-15 10:57:11
    Temat: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-12-15 11:09, Immona napisał(a) :

    > P.S. "Wielce Szanowny Panie Ambasadorze. Pragniemy wyrazic uznanie dla
    > Pana zartu i poczucia humoru. W chwili, gdy polskie media i czesc
    > polskiego spoleczenstwa krytykuja Pana za Panski email, chcemy, zeby Pan
    > wiedzial, ze sa wsrod Polakow ludzie rozbawieni nim i bynajmniej nie
    > oburzeni. Zyczymy sukcesow i mamy nadzieje, ze ta sprawa nie zaszkodzi
    > Panu w zaden sposob. Z podrowieniami i wyrazami szacunku..." Przyklad
    > czegos z gatunku "wez Ty to nam napisz". :D

    Osz kurde, naprawdę to wysłaliście? To trzeba było spytać, też bym się
    podpisał. A tak będę musiał napisać swoją wersję na info at
    britishembassy dot pl

    Dopiero teraz zainteresowałem się, co było w tym e-mailu i muszę
    przyznać, że dawno się tak nie uśmiałem (pomijając głęboki sens
    zawartych tam propozycji).

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Dzisiaj człowiek gubi zęby, jutro zaś amerykański dentysta wstawia mu