PracaGrupypl.praca.dyskusje › Słabe strony co powiedzieć ???

  • 1. Data: 2005-12-13 17:30:49
    Temat: Słabe strony co powiedzieć ???
    Od: "Michał" <y...@p...onet.pl>

    Na każdej rozmowie ze specami od HR pada to pytanie, wiadomo ze trzeba
    powiedziec o takiej slabej stronie, ktora ostateczniej jest dobra. Dajcie jakis
    przyklad takiej cechy, bo te wszystkie poradniki poza stwierdzeniem powyzszego
    faktu nie raczą rzucić przykładem.

    Znalazlem w archiwum taki jeden:
    - moja słabą stroną jest chęć zarabiania duzych pieniedzy...
    ale jesli rekrutujacy nie ma poczucia humoru to bedzie wpadka ;)

    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2005-12-13 17:43:58
    Temat: Re: Słabe strony co powiedzieć ???
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > - moja słabą stroną jest chęć zarabiania duzych pieniedzy...
    > ale jesli rekrutujacy nie ma poczucia humoru to bedzie wpadka ;)

    Można powiedzieć tak "...W poprzedniej pracy, szef na odchodne powiedział mi że
    trochę za bardzo się przejmuję obowiązkami. I to chyba jest moja słaba strona.
    Za bardzo się przejmuję powierzonymi mi zadaniami..."

    :-)
    Kriss

  • 3. Data: 2005-12-13 18:10:54
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    wymyśl sobie jak sprzedać "przy przypadkowym pytaniu o słabe strony" jakąś
    swoją prawdziwą cechę.
    Bo nalezy pamiętac że przy rekrutacji jedną z badanych cech jest umiejętność
    komunikacji. odpowiedź "...eeee....... nieee wieeem" mówi o kandydacie tak
    samo jak wypowiedziane z lekkim usmiechem np. "czasem za długo zostaję w
    pracy co martwi moja towarzyszkę życia" mądry haerowiec nie pozostaje na
    jednym pytaniu, tylko może zadawać pytania coraz bardziej szczegółowe.
    "dlaczego sądzisz ze jest to cecha negatywna", "negatywne według Pana jest
    zarabianie dużych pieniędzy?" itd itp.
    Dlatego jak chcesz się przygotować do rozmowy to weź pod uwagę mozliwość
    "ataku" jakiegoś pola które np. będzie wydawało się niespójne, oderwane.
    Ergo - staraj sie żeby twoja wypowiedź była płynna, spójna i rzeczowa.
    Usmiech i świerzość, zapał do pracy najlepiej podparte jak najlepszą wiedzą
    praktyczną i już jesteś w domu. powodzenia
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2005-12-13 19:02:32
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > - moja słabą stroną jest chęć zarabiania duzych pieniedzy...
    > ale jesli rekrutujacy nie ma poczucia humoru to bedzie wpadka ;)

    Szczerze mowiac nie bardzo rozumiem o co pytasz :) Kazdy ma jakies slabe strony.
    Zrob rachunek sumienia, zastanow sie nad tym jak pracujesz, co przeszkadza Ci w
    pracy itp.

    Inna kwestia jest to, jak o tym powiesz na rozmowie. Pamietaj, ze osoby ktore
    prowadza rekrutacje znaja standardowe odpowiedzi i wiedza na co zwracac uwage
    obserwujac kandydata podczas rozmowy. Jesli powiesz to samo, co powiedzial
    facet/kobieta przed Toba to jestes spalony.

    Mow szczerze, ale opakuj to w odpowiedni sposob :)

    Powodzenia

    Kania

  • 5. Data: 2005-12-13 20:26:24
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Michał [13 Dec 2005 18:30:49 +0100]:

    Powiedz którąś najczęściej tu przytaczaną pierdułę
    typu "jestem pracoholikiem" - jak trafisz na ciutkę
    inteligentniejszego rekrutera, będziesz mieć problem
    pracy z głowy :P

    Kira (czemu ludzie nie potrafią się przyznawać do
    bycia niedoskonałymi?)

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 6. Data: 2005-12-13 20:30:53
    Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl>

    W artykule news:dnnaod$hgd$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Kira z adresu <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > Kira (czemu ludzie nie potrafią się przyznawać do
    > bycia niedoskonałymi?)

    troche OT - znam ekstremalny przypadek - moi tesciowie, wg nich sa
    super, ale gdy wyjdzie, ze nie sa obrazaja sie a temat przy ktorym
    wyszla ich niewiedza staje sie tematem tabu, co wiecej jesli przez swoja
    niewiedze/niedoskonalosc kogos skrzywdza nigdy nie powiedza przepraszam
    tylko sie zapomina

    no, ale to rodzina UBekow, ze dwoch im tam bylo

  • 7. Data: 2005-12-13 20:33:25
    Od: Michał <m...@s...net>

    Kira wrote:
    > Kira (czemu ludzie nie potrafią się przyznawać do
    > bycia niedoskonałymi?)

    a wymienisz pięć swoich, najbardziej istotnych dla Ciebie, wad, Pani
    Mądra, hmmm? :)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 8. Data: 2005-12-13 21:01:28
    Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl>

    W artykule news:dnnb5h$ehv$1@news.dialog.net.pl,
    niejaki(a): Michał z adresu <m...@s...net> napisał(a):

    > a wymienisz pięć swoich, najbardziej istotnych dla Ciebie, wad, Pani
    > Mądra, hmmm? :)

    co za nieprecyzyjne pytanie! istotnych z jakiego punktu widzenia? ;)

  • 9. Data: 2005-12-13 21:43:06
    Od: Michał <m...@s...net>

    kiesiewicz wrote:

    > co za nieprecyzyjne pytanie! istotnych z jakiego punktu widzenia? ;)

    z punktu widzenia Kiry jako Kiry - nie wiem, jak to dokładniej ująć... ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 10. Data: 2005-12-13 22:13:07
    Od: "b3ut" <b...@N...gazeta.pl>

    Można powiedzieć: "Niegdyś moją wadą było... ale dzięki ... udało mi się to
    wyeliminować". Jeden strzał 2 gole :)