PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłabe strony co powiedzieć ??? › Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
  • Data: 2005-12-15 12:54:41
    Temat: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jotte [Wed, 14 Dec 2005 21:42:01 +0100]:

    > I ja. To nie wada. To piękna cecha pozwalająca z przyjemnością
    > nie odbierać innym pracy.

    Ty, a wiesz, że coś w tym jest... :]

    > Także nie wszystkie numerki pamiętam...
    > Ale nie notuję, było minęło... ;))))

    No, klientowi do którego mam oddzwonić to ja tak nie powiem... ;>

    > Zawsze uważałem, że urodziłem sie pod złą szerokościa
    > geograficzną. To mnie frustruje głęboko.

    Mnie kiedyś. Potem do mnie dotarło, że Świat w sumie jest
    duży, gdzieniegdzie temperatury są odpowiednie, więc skoro
    nadal tu siedzę to widać aż tak mi ta zima nie przeszkadza.

    Co nie znaczy że nie marznę i nie unikam ruszania tyłeczka
    z ciepłego domku ;)

    > Czy cecha pozwalajaca na rzucenie zgubnego nałogu to wada?

    To tylko dowód na to, że nie ma cech charakteru które zawsze
    i wszędzie byłyby jednoznacznie pozytywne albo negatywne :)

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*