PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sklepy za 200zl - moje podsumowanie

  • 21. Data: 2002-08-28 16:24:15
    Temat: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Od: "Luke" <l...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    news:3D6B4D19.A6FA4F97@frodo.com.pl...

    > tutaj bym sie z Toba nie zgodzil. majac odpowiednia praktyke w tworzeniu
    > www mozna to wszystko wykonac ZNACZNIE taniej.
    > ale nie bede o tym dyskutowal bo wybiega to znacznie poza granice
    > tematyczne tej grupy.
    >
    > axel d.

    Jednym słowem Bzdety ......

  • 22. Data: 2002-08-28 16:28:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czytając Twą wypowiedź jestem po raz kolejny za oZUSowaniem studentów.
    > Poza tym jak grzejesz d... u mamusi i tatusia i nie wydajesz ani grosza
    > na żarcie, mydło itp a zarobione 200 żł wydasz na panienkę to inacześ
    > śpiewasz niż w momencie gdy harujesz jak wół a za Twoją pracę ktoś chce
    > zapłacić dużo mniej niż jest warta, tylko dlatego, że studencina zrobi
    > to taniej.

    Hu, hu. Bynajmniej jestem juz po studiach :)
    Poza tym nie jestem informatykiem i nie sprzedaje zadnych tego typu rzeczy.
    A to ze masz pretensje do swiata??? Dalej bedziesz twierdzila, ze mamy
    wszyscy rowne zoladki?

    Sorry - ale ten studencina jest np. 5 lat poza praca (czytaj
    doswiadczeniem). to nie on wymyslil taki system.

    Poza tym. Wybacz - ale chyba ten tekst nie do mnie powinnas sierowac - bo
    1) nie mieszkam juz dawno z rodzicami
    2) pracowac pracowalem a i owszem - w czasie studiow

    Dalej nie rozumiem twojego toku rozumowania.
    bo:
    a) jesli student zrobi cos za 200 zl i klient jest zadowolony - to gdzie
    widzisz w tym problrem? Czy po wyeliminowaniu studentow - bedziesz domagala
    sie wyeliminowania tanszych pacownikow z jakiegos pcimiia dolnego???
    b) jesli klientowi sie cos nie podoba - idzie np. do Ciebie. Albo od razu
    idzie do ciebie. Dlaczego nie idzie? Moze dlatego ze nie umiesz sie
    sprzedac. A zganiasz na psujaych rynek studentow - ktorzy owszem - stosuja
    cene dampingowa.

    Ale - pozostaw sprawe wyboru klientowi a nie zaczynaj sama to regulowac.
    Chcialabys, zeby wizyta u lekarza zaczynala sie od 250 zl???

    A tak masz wybor - idziesz do lekarza, specjalisty albo ordynatora. I czy
    usluga jest taka sama???

    a ze student pracuje na umowe zlecenie czy dzielo - co cie to obchodzi?

  • 23. Data: 2002-08-28 16:31:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Popieram.
    > Zaloze sie ze lwia czesc tych "uslugodawcow" nie placi takze podatkow.
    > O legalnosci oprogramowania nawet nie wspomne.

    Nie jestem pewien - firmy przeciez pozniej musza sie rpozliczyc - a ze
    studentem ida na umowe zlecenie.

    Co do legalnosci oprogramowania - no coz - nie sadze, ze wszyscy zawodowo
    parajacy sie tym maja wszystko 100% legalnego softu.

    I nie sadze, ze eliminacja jakiejs grupy przysporzy komus kasy. Juz byli
    emeryci to teraz do studentow sie dobrali. Pewnie - jeszcze lysi i blondynki
    zostali

  • 24. Data: 2002-08-28 18:46:41
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > a) jesli student zrobi cos za 200 zl i klient jest zadowolony - to gdzie
    > widzisz w tym problrem? Czy po wyeliminowaniu studentow - bedziesz domagala
    > sie wyeliminowania tanszych pacownikow z jakiegos pcimiia dolnego???
    pewnie!
    prawnikom sie udalo.
    kominiarzom sie udalo.
    to moze i nam informatykom sie uda :-)))

    pozdrawiam

    romekk

  • 25. Data: 2002-08-28 20:53:15
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako AMRA pisująca spod adresu
    <a...@a...com> napisała:

    > 2) pracowac pracowalem a i owszem - w czasie studiow

    Ja też, ale wtedy każdy miał takie same szanse - jeśli student był
    równie dobry jak ktoś po studiach to dostawał takie same stawki.
    A teraz duża część pracodawców zatrudnia studentów, nie dlatego, że są
    lepsi, tylko dlatego, że nie płaci się za nich ZUSu.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 26. Data: 2002-08-28 21:40:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A teraz duża część pracodawców zatrudnia studentów, nie dlatego, że są
    > lepsi, tylko dlatego, że nie płaci się za nich ZUSu.

    No i w czym widzisz problem?
    Absolwenci placza - ze nie moga znalezc roboty bo nie maja doswiadczenia. A
    tak chociaz rozwiazywane jest to bledne kolo - absolwenci beda mieli prace -
    bo jako studenci zdobyli doswiadczenie - i juz!

    No i tutaj - to ne wina studentow - ale uregulowan prawenych - dlatego nie
    denrwuj sie na skutki ale walcz z przyczynami :)

  • 27. Data: 2002-08-28 23:21:01
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    <a...@a...com> napisała:

    > No i tutaj - to ne wina studentow - ale uregulowan prawenych -
    > dlatego nie denrwuj sie na skutki ale walcz z przyczynami :)

    Dlatego napisałam, że jestem za oZUSowaniem studentów.

  • 28. Data: 2002-08-28 23:37:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dlatego napisałam, że jestem za oZUSowaniem studentów.

    A ja jestem za obnizeniem stawek ZUSu dla przedisebiorcow.
    Dlaczego jak juz cos proponujesz, to zeby przysrac komus?? :) Nie lepiej
    pomoc sobie?

  • 29. Data: 2002-08-29 08:00:23
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    <a...@a...com> napisała:

    > A ja jestem za obnizeniem stawek ZUSu dla przedisebiorcow.
    > Dlaczego jak juz cos proponujesz, to zeby przysrac komus?? :) Nie
    > lepiej pomoc sobie?

    Na to nie wpadłam. Poważnie.
    Jestem jak najbardziej za.
    Tatiana

  • 30. Data: 2002-08-29 17:00:44
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Aloha, <s...@p...onet.pl>!
    \(o/ piszesz:

    > wiekszosc z nich to kradzieze typu przerobka
    > Open Source

    a od kiedy to jest niby kradziez?

    > Lee

    Nahia, Department of Redundancy Department