PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    From: <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Date: Tue, 27 Aug 2002 12:23:49 +0200

    >tutaj bym sie z Toba nie zgodzil. majac odpowiednia praktyke w tworzeniu
    >www mozna to wszystko wykonac ZNACZNIE taniej.
    >ale nie bede o tym dyskutowal bo wybiega to znacznie poza granice
    >tematyczne tej grupy.

    Nie da sie taniej - zauwaz, ze jesli trafi Ci sie dwoch klientow klient A
    dostarcza CDR (Corel), baze w Access, klient B nie dostarcza bazy ale
    dostarcza grafe w AI (Illustartor) - co wtedy robisz? Mowisz mu prosze o
    EPS'a bo nie mamy softu? Musisz miec wszystko przynajmniej po to zeby moc
    materialy odczytac chyba ze skanujesz a pozniej recznie wektor w tym co
    masz - Twoj grafik bedzie to robic miesiac - firma wezmie 200pln? Toz nawet
    w ZUS bedziesz miec zaleglosci :)

    Lee

    PS Sprawy sie maja tak ze niestety przy www tzreb miec soft - soft kosztuje
    sporo - nie wierze zeby studenci mieli legalny - poza tym zadna szanujaca
    sie firma nie podpisze sie pod plagiatem np zdjecia a czesty to watek na
    pl.comp.www - kradzieze layoutow, zdjec, fontow etc.