PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
  • Data: 2002-08-27 18:59:07
    Temat: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako AMRA pisująca spod adresu
    <a...@a...com> napisała:

    > he he he - tak sobie czytam i mysle.
    > Po prostu ludzie, ktorzy sie tym zawodowo paraja - chca zarabiac - i
    > oni chca zmusic studentow, zeby podniesli ceny. Jesli ceny beda
    > odpowiednio wysokie - wtedy przedsiebiorca skorzysta z uslug
    > "wyspecjalizowanej firmy". :)
    > Panowie... To kapitalizm. Popt i podaz. Jesli studenci zgadzaja sie
    > na taka a nie inna cene - nic wam do tego. Mozecie albo plakac jak
    > teraz, albo obnizyc ceny, albo przekonac do siebie profesjonalizmem
    > wykonania, albo... albpo dobrym marketingiem. Biznes to biznes.

    Czytając Twą wypowiedź jestem po raz kolejny za oZUSowaniem studentów.
    Poza tym jak grzejesz d... u mamusi i tatusia i nie wydajesz ani grosza
    na żarcie, mydło itp a zarobione 200 żł wydasz na panienkę to inacześ
    śpiewasz niż w momencie gdy harujesz jak wół a za Twoją pracę ktoś chce
    zapłacić dużo mniej niż jest warta, tylko dlatego, że studencina zrobi
    to taniej.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana