PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
  • Data: 2002-08-27 09:25:59
    Temat: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,
    200zl za sklep? To przed zalozeniem firmy musisz wykonac 35 sklepow zebys
    mogl grafikowi kupic PowerMaca G4, kolejne 10 slepow Flash MX, tylko 20
    sklepow Photoshop 7, do 3D cos hmmm LightWave jest tani (co prawda goly :)
    ok 33 sklepow, Corel 10 okolo 20 sklepow - to takie minimum na start dla
    firmy robiacej www.
    Razem: 118 sklepow do zrobienia x 7 dni = 2,5 roku a to tylko splata kredytu
    na sprzet do grafiki prostych zadan bez pluginow, bez sprzetu do montazu,
    bez odsetek dla banku
    Inna sprawa, ze nei ma co porownywac pasjonata z agencja - zdjecia do stron
    agencyjne od min 200pln az do hmmm 1000$, nie przeskoczysz pewnych rzeczy -
    zalozmy ze chce miec na www ladujace UFO z ktorego wychodzi cos - pozniej
    zblizenie bo to Flash w koncu - i okazuje sie ze z ufo wyszedl pingwin -
    masz tydzien chetnie zaplace Ci 200pln - oplac sobie bilet na antarktyde bo
    chce miec pingwina w naturalnym srodowisku, albo zaplac photodisc'owi, albo
    wyrenderuj to w Strata3d, blenderze tak zeby sie ktos kto uzywa MentalRaya
    zdziwil :)
    Wiem, ze Ty piszesz skrypty, ale firmy szczerze mowiac istnienie skryptow
    nie interesuje a jedynie zainteresowaliby sie wtedy gdy im jakis warning
    wyskoczy albo ktos wykasuje cala baze wchodzac - poza tym mam nadzieje, ze
    rozroznamy firmy korzystajace tylko i wylacznei z przegladarek M$, FrontPage
    i Word :)
    Tyle o psuciu rynku - kapuchy duzej juz z tego nie ma, ale nie ma co psuc
    sobie wzroku przez tydzien za 200pln lepiej popracowac miesiac za wieksza
    kase kupic 21" z Polaroidem.

    Pozdro
    Lee