PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
  • Data: 2002-08-27 09:45:30
    Temat: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Szara strefa nie ma nic wspolnego z rynkiem - albo ma co najwyzej z czarnym.
    Al Capone tez robil biznes czesto tylko mijal sie dosc powaznie z prawem,
    kilku osobom to przeszkadzalo i poszedl siedziec - studentow nic nie rusza
    pamietam za moich czasow nie tak dawno temu policja nie miala wstepu na MS
    AGH i co pielgrzymki chodzily do Kapitolu po soft pozniej bylo tak ze jeden
    koles mial tylko cennik a inni nagrywali - placilo sie 15zl za giere z
    krakiem ale juz na BattleNet sie wejsc nie dalo - tak samo jest ze
    sklepami - wiekszosc z nich to kradzieze typu przerobka Open Source (och
    wtedy mozna zejsc do 150pln i 30 min pracy naprawde). A ludzie placza ze
    stoczniowcy wyplat nie maja to mniejszy przekret niz kilka tys cd za kilka
    milionow PLN w jednym tylko pokoju na 13 pietrze Kapitolu (Sorry Jurek ale
    Twoje plyty zaczely mi sie utleniac :) ...

    Lee