PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA

  • 1. Data: 2003-04-24 21:52:42
    Temat: PRACA
    Od: "Profil1" <s...@o...pl>

    Praca w domu 10 15 godzin tygodniowo według twojego rozkładu! Nie potrzeba
    żadnych płatności
    gotówkowych z góry. Zarobisz 100do 200 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    600
    ; 2000zł w pełnym
    wymiarze czasu. Zapewnione pełne przeszkolenie on-line.! Wszystkiego czego
    potrzebujesz to komputer
    z Interenetem i dostęp do sieci e-mail oraz chęć dokonania zmiany!
    Skontaktuj się
    k...@o...pl, podając ;PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL; w wierszu tematu.

  • 2. Data: 2003-04-25 12:45:34
    Temat: Re: PRACA
    Od: Maciej Koziński <m...@w...pl>

    Profil1 wrote:
> [...]
    > potrzebujesz to komputer
    > z Interenetem i dostęp do sieci e-mail oraz chęć dokonania zmiany!

    Ty chyba nie wiesz, że od 10 marca rozsyłanie spamu jest karalne ;P

    --
    Maciej Koziński
    http://strony.wp.pl/wp/maciej_kozinski/

  • 3. Data: 2003-04-25 16:50:55
    Temat: Skąd się tacy biorą? (było: PRACA)
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Profil1, ukrywający się pod adresem:
    <s...@o...pl> napisał:
> [...]

    Witaj Pracodawco!!!
    Mam ogromną prośbę - wyjaśnij nam (mam nadzieję, że jeszcze ktoś sobie
    to chętnie poczyta) jak to jest, że co chwilę pojawiają się takie
    młoty i oferują złote góry. Następnie kilkanaście zrobionych w balona
    osób zastanawia się, czy w tym kraju można jeszcze dostać UCZCIWĄ
    pracę. Jeśli jesteś przekonany, że to co robisz jest prawe, czyste i
    uczciwe, to wyjaśnij mi jak to się dzieje, ze odbierając jakieś
    kretyńskie raklamy, mam jeszcze za to dostawać pieniądze...
    Jakoś nie pojmuję, ale pewnie nie zwiniesz ogona pod siebie i - skoro
    już raz wystąpiłeś oficjalnie - wyjaśnisz to na forum.
    A co do tej oficjalności to też mam zapytanie - tego mnie taż nauczysz
    w swoim "przeszkoleniu on-line"? Żebym nie przedstawiał się?

    Niecierpliwie czekam na odpowiedź - w koncu jako "pracodawca" (głęboka
    ironia) powinieneś być przygotowany na takie pytania.

    --
    Pozdrawiam
    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 4. Data: 2003-04-25 17:16:52
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Profil1 <s...@o...pl> napisał(a):

    NTG - kieruj takie posty do

    pl.praca.oferowana

  • 5. Data: 2003-04-25 20:24:49
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > NTG - kieruj takie posty do

    > pl.praca.oferowana

    oj nie.
    i tak nie przejda.
    codzien mam ich pare :-] do odwalenia...

    pozdrawiam

    romekk

  • 6. Data: 2003-04-25 23:29:18
    Temat: Re: Skąd się tacy biorą? (było: PRACA)
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w wiadomości
    > Witaj Pracodawco!!!
    > Mam ogromną prośbę - wyjaśnij nam (mam nadzieję, że jeszcze ktoś sobie
    > to chętnie poczyta) jak to jest, że co chwilę pojawiają się takie
    > młoty i oferują złote góry.

    Oferty takich mlotow to spam. Ot, fragment rzeczywistosci, ktory
    zyje swoim krotkim zyciem.
    Glupi za naiwnosc zaplaci, a ty, jeslis inteligentny, ominiesz
    z daleka.
    Idziesz , patrzysz, lezy kupa, nie wdeptujesz, zapominasz.
    Amen.

    GreG

  • 7. Data: 2003-04-25 23:31:09
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > NTG - kieruj takie posty do
    > pl.praca.oferowana

    Oj, leszku, ty taki aktywny dyskutant, a nie wiesz, ze
    pl.praca.oferowana jest na szczescie "odspamiana".

    Chyba, ze celowo kierujesz typa do czarnej dziury :)

    GreG

  • 8. Data: 2003-04-27 21:45:16
    Od: "Profil1" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:b8bp1b$44o$1@inews.gazeta.pl...

    Mozwesz wiezyc lub nie to nie jest spam, co do przedstawienia sie ok.To
    naprawde dziala, co do przedstawiania sie ok jestem Piotr Skarbski.A to
    wolny kraj jeszcze chyba i jesli ktos chce cos wyslac do grupy to mu chyba
    wolno nie kazdy musi to czytac.

  • 9. Data: 2003-04-29 08:56:23
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Profil1" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mozwesz wiezyc lub nie to nie jest spam,

    MEGA ROTFL

    >.A to
    > wolny kraj jeszcze chyba i jesli ktos chce cos wyslac do grupy to mu chyba
    > wolno nie kazdy musi to czytac.

    NTG!

    Pozdrawiam pozostalych czytajacych.

    Marcin