PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    From: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Date: Tue, 22 Apr 2008 15:23:19 +0200

    Użytkownik "marcela" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:8f267bb2-f4eb-4879-9c18-955682c54d92@k37g2000hs
    f.googlegroups.com...

    > (...)Pracowałam w dwóch wielkich korporacjach
    (...)
    > Tylko ja mam inną strategię postępowania, może dlatego że nie jestem
    > cholerykiem tylko melancholikiem.

    A może dlatego, że w wielkiej korporacji niewiele da się zrobić po prostu,
    choćby ze względu na minimalną siłę przebicia. Kolega jednak pisze o firmie
    kilkunastoosobowej, potem 50-cio osobowej, polskiej. Taka firma to zazwyczaj
    ręcznie (i nieudolnie) sterowany pierdolnik, gdzie są duże możliwości
    działania - spokojnie można pójść do prezesa a nawet zainicjować zebranie
    zainteresowanych stron i wszystko dokładnie wyjaśnić. Oczywiście to może się
    nie udać (bo np. prezes tego nie chce), ale wtedy pracownik ma pełną jasność,
    nie musi czekać jakiejś katastrofy jak zbawienia, może podjąć wyzwanie,
    zwolnić się, ochłonąć, ograniczyć gorliwość itp.

    e.