PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Date: 9 Nov 2005 10:17:15 +0100

    badzio napisał(a):

    [...]

    > W domu mam Duron 1.4GHz przetaktowany na 1.9GHz, 768MB RAM. Visual
    > Studio 2003 + my/MS SQL + thunderbird + psi + skype - wszystko chodzi
    > poprawnie, mozna pracowac. Jesli zamkne VS .Net i MS SQL a odpale
    > NetBeans - tez chodzi dobrze (eclipse fakt - muli sie). A jak php i
    > mysql to u mnie byl raczej linux - bardzo fajnie tworzylo mi sie serwis
    > na laborke w firebird + Quanta, a cos prostszego to nawet w vi/nano/mc
    > itp mozna

    Jeśli chodzi o php, to nie wyobrażam sobie edytora innego niż Zend.
    vi/nano/mc to oczywiście się nadają, ale do wprowadzania doraźnych
    poprawek, zwłaszcza już zdalnie, u klienta, a nie to pisania projektów. :)

    Ja pracowałem wcześniej na celeronie 1 Ghz i niestety komfort pracy
    na IDE opartych na javie był zdecydowanie niewielki.

    [...]

    > Wszystko chodzi bez zarzutow, mozna pracowac, kompilowac, czasem
    > newsy poczytac, wiadomosci na onecie czy radia posluchac.

    Tylko że podałeś konfigurację niewiele praktycznie różniącą się
    od mojej. :)

    > Do tego grafika z podpietymi dwoma monitorami - na jednym odpalony
    > np visual a na drugim msdn - miodzio:) Co prawda w tym momencie
    > przekraczamy koszt 1kzl. Ale nie liczac dodatkowego LCD to ten komp
    > nie jest wart oszalamiajacej kasy.

    Kompy domowe ogólnie nie są warte jakiejś oszałamiającej kasy, chyba
    że ktoś kupuje wszystko gdy jest na topie. :)

    > A jak wezmiemy pod uwage fakt ze kompa i tak sie raczej prywatnie
    > posiada to koszt zakupu komputera okazuje sie byc jednak duzo mniejszy
    > niz koszt zakupue wyspecjalizowanych urzadzen.

    Ta. W ogólności na pewno, bo zestawiasz nieznane 'wyspecjalizowane
    urządzenia' i konkretne konfiguracje komputerowe. Tylko pytanie
    czy elektronikowi do zabawy w domu potrzebny jest cały ten zestaw
    'specjalistycznych urządzeń', czy może na początek bawić się czymś
    mniej skomplikowanym. Nie wierzę też, że co bardziej popularne
    uczelnie (biedne, czy nie biedne) nie mają wyposażonych w różne
    przydatne rzeczy sal laborkowych.

    Oczywiście nie jest to topowa technologia, ale omawiane tutaj
    w całym wątku komputery, również nie. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl