PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Date: 8 Nov 2005 23:27:31 +0100

    gromax napisał(a):

    > to ja odpowiem - ała moje uszy:)

    > nie uwazam, żeby mi była potrzebna drewniana karuzela skoro potrzebuje
    > huśtawkę (nawiązując do słynnego żartu rysunkowego z projektów
    > informatycznych).
    > a ten komputer - co to boli twoje oczy - pod XP (i aurox w wersji 10, i
    > mandarynka w 10.1) spokojnie odtwarza filmy, muzykę, obsługuje programy
    > biurowe.

    To nie są zadania programistyczne. Sprawdź jak się zachowa jak mu wciśniesz
    serwer apache 2.x / IIS + mysql powiedzmy 4.1 albo 5.0 i zacznij w jakimś
    porządnym IDE (Zend)...

    http://www.zend.com/store/products/zend-studio/requi
    rements.php
    "
    * 500MHz processor (800MHz processor recommended)
    * 256MB RAM (512MB recommended)
    "

    A z mojego doświadczenia, to i na 1GHz procku się źle pracuje.

    > tak ze na workstację jak najbardziej się nadaje. no, chyba że do
    > podróżowania z domu 5 km. do większego sklepu używasz najnowszego porshe.
    > dla mnie tę rolę jak najbardziej spełnia np matiz czy renault19.

    Ale mówimy o workstacji dla programisty, nie dla sekretarki. :)
    Programista nie używa komputera 15 minut dziennie. Nie używa go do tego,
    żeby filmy oglądać (no nie głównie). Nie używa go też do gier. Komputer
    to narzędzie pracy. Im bardziej efektywne (mocne) narzędzie, tym bardziej
    efektywna praca. Przy lepszych narzędziach i szybszej maszynie jesteś
    w stanie pracować bardziej wydajnie niż na el rzęcho. A przy pracy rzędu
    setek godzin to ma spooore znaczenie. El rzęcho niech sobie już zostanie
    do pisania na newsy [1], czy prostych prac biurowych :)

    [1] Właśnie mój el rzęcho do tego m.in. służy ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl