PracaGrupypl.praca.dyskusjeSamobójstwo › Re: Samobójstwo
  • Data: 2003-04-13 21:57:54
    Temat: Re: Samobójstwo
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakas to mozna znalezc zawsze. Ale jesli ktos ma np. duze zobowiazania to
    moze mu sie
    > ta praca na nic nie zdac, lepiej skupic sie na szukaniu pracy
    odpowiadajacej kwalifikacjom.

    No nie do konca. Mozna wziasc ta byle jaka, a w miedzy czasie szukac
    porzadnej. Dla mojego obecnego pracodawcy to byl duzy plus, jak poszedlem na
    rozmowe i powiedzialem, iz w chwili obecnej pracuje jako sprzatacz na nocce
    ( bo to znaczy ze: 1. czlowiek chce pracowac, 2. zadnej pracy sie nie boi),
    a w chwili obecnej na umowie mam wpisane stanowisko "informatyk". A moi
    znajomi co robia, ano czekaja na ta porzadna prace, czas leci, dlugi coraz
    wieksze, a dziura w CV sie powieksza.

    Pozdrawiam
    Serwisant81