PracaGrupypl.praca.dyskusjeSamobójstwo › Re: Samobójstwo
  • Data: 2003-04-13 22:42:35
    Temat: Re: Samobójstwo
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Z nas ?????
    > No to ciekawe czemu Anna Olecka nie odpisala na Twoje madre i na poziomie
    > pytania o wyksztalcenie i doswiadczenie ???? Czy moze juz skonczyla z zyciem
    > czy raczej jej post to zart. Jak ktos moze powaznie myslec o szukaniu pracy
    > i pod tak glupim postem podpisac sie imieniem i nazwiskiem. Ja bym nie
    > chcial miec pracownika ktory ma mysli samobojcze. Zreszta ostatnio jest moda
    > na samobojstwa z powodu braku pracy, a raczej na takie posty. A tak na
    > koniec to znienawidzony przez wiekszosc McDonald ciagle czeka na nowych
> [...]
    liceum / rozmowa była przez telefon/.Dziewczyna , której rozpadała się
    rodzina / brat mojego kumpla był fajfusem mamuśki/ oczekiwała na narodziny
    rodzeństwa z tego drugiego związku.Mówiła ,że jest sama ,że mama tu a ojciec
    tam , że nikt jej nie kocha i takie tam - sam wiesz.Usłyszałam od niej
    wtedy ,że sobie coś zrobi.Pocieszyłam ją i powiedziałam - jutro będzie lepiej ,
    niedługo wakacje itd.Po dwóch tygodniach dowiedziałam się ,że wyskoczyła z
    dachu wieżowca na warszawskim Bemowie / ta mała miała 12-14 lat/.
    Od tamtej pory nie potrafię tak łatwo słuchać o samobójstwie.

    A propos pracy - studia skończyłam w 91r. i 98r. ,nigdy nie pracowałam tylko
    na 1 etacie , a na brak pracy nie narzekam.Dobrze byłoby , gdyby osoby
    szukające pracy zdały sobie sprawę, że dwie ręce to za mało.
    Uczyć się niestety trzeba się przez całe życie - bo chyba tylko to może w
    jakimś stopniu "zagwarantować",że z pracą nie będzie tragedii.
    W jednej firmie w której pracuję , pracuje kobieta 40 kilkuletnia - praca
    biurowa - babka była bez matury.W ubiegłym roku powędrowała do szkoły
    wieczorowej , uczy się ,w maju będzie zdawać maturę , a jeżeli wszystko będzie
    OK - obiecuje że to nie koniec.Dla mnie to jest piękne.
    ===
    G.