PracaGrupypl.praca.dyskusjeSamobójstwo › Re: Samobójstwo
  • Data: 2003-04-14 01:58:31
    Temat: Re: Samobójstwo
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Serwisant81 napisał:

    > No to ciekawe czemu Anna Olecka nie odpisala na Twoje madre i na poziomie
    > pytania o wyksztalcenie i doswiadczenie ????

    Bo moze nie siedzi na sieci caly dzien. Co prawda mam swoj podzial na
    "cichych samobojcow" i "glosnych pseudosamobojcow", ale nigdy nie nalezy
    takich przypadkow olewac. To nie statystyka.

    > Jak ktos moze powaznie myslec o szukaniu pracy
    > i pod tak glupim postem podpisac sie imieniem i nazwiskiem.

    Cwiczenie myslowe - potrzebuje pomocy ale nie chce sie ujawniac (nie
    probuj tego zrozumiec, bo Ci sie obwody przegrzeja ;) ). Albo po prostu
    nie jest nawykla do internetu, a moze jest i wie, ze grupy to "kolka
    rozancowe" z dosyc mala publika.

    > A tak na
    > koniec to znienawidzony przez wiekszosc McDonald ciagle czeka na nowych
    > pracownikow, wiec gadanie o braku jakiej kolwiek pracy to dla mnie zwykla
    > sciema. Jakas prace znalezc mozna w tydzien z palcem w 4 literach. Jesli
    > ktos zaprzeczy, to moge sie zalozyc

    Gdziezby smial zaprzeczac - szczegolnie jak np. ktos jest inwalida albo
    osoba w starszym wieku ;).

    To moze sam pojdziesz do McDonalda i zarobisz na czynsz i rodzine, a
    moze rodzina pomoze, bo za to co zarobisz w Macu to nawet na czynsz nie
    wystarczy. I mysle, ze rodzina bedzie dumna z Ciebie i tylko dlatego
    bedzie doplacac cale zycie do twojego utrzymania - w koncu nie kazdy
    moze powiedziec, ze pracuje w McDonaldzie! ;).

    Flyer