PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: SIEMENS - praca we Wrocławiu

  • 1. Data: 2005-04-08 23:52:01
    Temat: Re: SIEMENS - praca we Wrocławiu
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "jimbo" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ea4b2630.0504072300.3fea708a@posting.google.com
    > Witam
    > Czy ktoś z grupowiczów mógłby udzielić mi odpowiedzi na pytanie - na
    > jakim poziomie kształtują się w tej firmie zarobki? Jestem programistą
    > z rocznym doświadczeniem, noszę się z zamiarem zmiany pracy, jednak
    > wiązałoby się to z przeprowadzką z Rzeszowa, dlatego głównie
    > interesują mnie kwestie finansowe.

    Witam,

    Jako osoba z malym doswiadzceniem dostaniesz jakies 2500 na reke. Tak mnie
    wycenili i podobno to standard w Siemensie. Niby duzo dla osoby z malym
    doswiadzczeniem ale mnie interesuje ile zarabia sie w Siemensie po np 5-10
    latach pracy w branzy IT. Ale chyba tego sie nie dowiem bo firma zwinie sie
    do tego czasu z Polski.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2005-04-09 17:31:36
    Od: "Mmac" <m...@p...com>

    Piotrek wrote:
    > Ale chyba tego sie nie dowiem bo firma zwinie sie do tego czasu z Polski.

    A czemóż to ?
    Maciek

  • 3. Data: 2005-04-09 17:58:27
    Od: Tomasz <T...@g...net!!!>

    Mmac napisał(a):

    > A czemóż to ?

    bo wszystko maja wynajete (pomieszczenia, uslugi, etc we wroclawskim
    parku technologicznym) i moga sie zwinac w pare dni... (np. w kierunku
    bardziej na wschod...)

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2005-04-09 22:32:41
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Tomasz write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of sob, 09 kwi 2005 at 17:58 GMT

    >bo wszystko maja wynajete (pomieszczenia, uslugi, etc we wroclawskim
    >parku technologicznym)

    Wrocławskim Parku Biznesu. Zwanym również Wrocławskim Parkiem Siemensa.

    >i moga sie zwinac w pare dni... (np. w kierunku
    >bardziej na wschod...)

    Z różnych względów, raczej mało prawdopodobne :)

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------

  • 5. Data: 2005-04-24 02:25:46
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jakub Turski" <y...@S...hell.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wrocławskim Parku Biznesu. Zwanym również Wrocławskim Parkiem Siemensa.

    > Z różnych względów, raczej mało prawdopodobne :)

    Hmmm czas pokaze. Czekac tylko jak skonczy sie umowa z miastem i zaczna
    Polscy byc porownywalni z zachodem. Hindusi juz pewnie czekaja i maja
    otworzone nowe pomieszczenia :)

    Piotrek