PracaGrupypl.praca.dyskusje › UWAGA OSZUŚCI! - Unia Rozwoju i Wspierania Finansowego

  • 1. Data: 2005-04-08 14:13:29
    Temat: UWAGA OSZUŚCI! - Unia Rozwoju i Wspierania Finansowego
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Unia Rozwoju i Wspierania Finansowego Sp. z o.o.
    Aleja Pracy 2; 53-233 Wrocław

    Centralne Biuro Obłśugi Klienta
    ul. Grabiszyńska 281
    53-234 Wrocław Infolinia: 0 8001 430 850

    Odział Włocławek
    ul. P.O.W 13 Ip.
    87-800 Włocławek tel. 54 / 411-70-41 i 54 / 411-70-42

    Posiadam takie adresy, z tego co zauważyłem firma się już zwinęła. Siostra
    mojej przyjaciółki dała się oszukać, potrzebowała kredytu na rozpoczęcie
    działalności i oni jej "gwarantowali" takowy w dość szybkim terminie.
    Haczykiem było zapłacenie za ubezpieczenie kredytu 1'200,00 zł.

    Szuakam kontaktu do osób pokrzywdzonych przez tą firmę. Sam niebawem
    postaram się ustalić personalia odpowiedzialnych osób (co na szczęście nie
    jest niemożliwe... :)). A potem się zobaczy co z nimi zrobić, istnieje w
    końcu wiele "ukraińskich agencji" wspomagających odzyskanie pieniędzy :)

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    Polecam lekturę: http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_lamer.html

  • 2. Data: 2005-04-08 15:20:10
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Siostra mojej przyjaciółki dała się oszukać, potrzebowała kredytu

    Jaki to ma związek z pracą? Siostra chciała tam również pracować?
    Przeciwko tej firmie już dość dawno prokuratura prowadzi dochodzenia,
    co podawała prasa. Nie musisz szukać na własną rękę - zgłoś się tam.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 3. Data: 2005-04-08 17:16:19
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Tomasz 'motto' Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mojej przyjaciółki dała się oszukać, potrzebowała kredytu na rozpoczęcie
    > działalności i oni jej "gwarantowali" takowy w dość szybkim terminie.
    > Haczykiem było zapłacenie za ubezpieczenie kredytu 1'200,00 zł.

    Ja bym na twoim miejscu nic nie robił, bo to syzyfowa praca. Ta "siostra
    przyjaciółki" i tak gdzies musi dać się nabrać, bo te typy tak mają. Jak nie
    uwierzy w kredyt to da sie przekonac, ze po wrzuceniu do kanału 100 zł
    wyleci 200 zł.

    vertret