PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Londynie

  • 1. Data: 2005-04-08 18:46:22
    Temat: Praca w Londynie
    Od: "zebol" <z...@w...pl>

    Co sądzicie o takich ofertach?
    http://ad.novacash.pl/tematy2/14.htm

    Wydaje się wiarygodne - Ale ?

  • 2. Data: 2005-04-08 18:53:51
    Temat: Re: Praca w Londynie
    Od: "Mark" <m...@S...pl>

    Operator wózka widłowego - to chyba po prostu kierowca sztaplarki? Na to
    wystarczy zwykłe prawo jazdy? Pytam z ciekawości - niekoniecznie tam
    aplikuję ;-)

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2005-04-08 19:07:44
    Od: "zebol" <z...@w...pl>

    Mam zamiar tam wyjechać . Ale mam pewne obawy.
    Widać że oferta jest ciekawa. Zobaczymy co powie własciciel ogłoszenia.

  • 4. Data: 2005-04-08 19:10:03
    Od: "Mark" <m...@S...pl>

    > Mam zamiar tam wyjechać . Ale mam pewne obawy.
    > Widać że oferta jest ciekawa. Zobaczymy co powie własciciel ogłoszenia.

    Kto nie ryzykuje, ten nie je. Co innego jechac kawał drogi tylko po to by
    zacząć szukać jakiegokolwiek zajęcia, a co innego pojechać do ustawionej
    pracy.

    Pozwodzenia.

  • 5. Data: 2005-04-08 19:26:08
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2005 20:53:51 +0200, Mark <m...@S...pl> napisał:

    > Operator wózka wid?owego - to chyba po prostu kierowca sztaplarki? Na to
    > wystarczy zwyk?e prawo jazdy? Pytam z ciekawo?ci - niekoniecznie tam
    > aplikuj? ;-)

    Nie, w *.pl potrzebne są uprawnienia, w zetatyzowanej Europie
    prawdopodobnie też.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 6. Data: 2005-04-08 19:49:35
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Mark wrote:

    > Kto nie ryzykuje, ten nie je. Co innego jechac kawał drogi tylko po to by
    > zacząć szukać jakiegokolwiek zajęcia, a co innego pojechać do ustawionej
    > pracy.

    "ustawionej"? A może by tak po prostu wydać paręset zł na spotkanie z
    przyszłym pracodawcę, i w ten sposób sobie pracę "ustawić"?

    B.

  • 7. Data: 2005-04-09 07:28:10
    Od: "tukan" <thomczest44_tnij@p_oczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mark" <m...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Operator wózka widłowego - to chyba po prostu kierowca sztaplarki? Na to
    > wystarczy zwykłe prawo jazdy? Pytam z ciekawości - niekoniecznie tam
    > aplikuję ;-)

    Nie, nie wystarczy. Trzeba zdać kurs podobnie jak na
    prawo jazdy. Niekoniecznie jazda wózkiem jest też
    podobna do jazdy samochodem, jak się niektórym wydaje.

  • 8. Data: 2005-04-09 08:06:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Mark <m...@s...pl> wrote:

    > Kto nie ryzykuje, ten nie je. Co innego jechac kawał drogi tylko po to by
    > zacząć szukać jakiegokolwiek zajęcia, a co innego pojechać do ustawionej
    > pracy.

    Co to jest 'ustawiona praca'?
    Bo pracę można albo mieć albo jej nie mieć...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based