PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: SIEMENS - praca we Wrocławiu › Re: SIEMENS - praca we Wrocławiu
    From: "Piotrek" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: SIEMENS - praca we Wrocławiu
    Date: Fri, 08 Apr 2005 23:52:01 GMT

    Użytkownik "jimbo" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ea4b2630.0504072300.3fea708a@posting.google.com
    > Witam
    > Czy ktoś z grupowiczów mógłby udzielić mi odpowiedzi na pytanie - na
    > jakim poziomie kształtują się w tej firmie zarobki? Jestem programistą
    > z rocznym doświadczeniem, noszę się z zamiarem zmiany pracy, jednak
    > wiązałoby się to z przeprowadzką z Rzeszowa, dlatego głównie
    > interesują mnie kwestie finansowe.

    Witam,

    Jako osoba z malym doswiadzceniem dostaniesz jakies 2500 na reke. Tak mnie
    wycenili i podobno to standard w Siemensie. Niby duzo dla osoby z malym
    doswiadzczeniem ale mnie interesuje ile zarabia sie w Siemensie po np 5-10
    latach pracy w branzy IT. Ale chyba tego sie nie dowiem bo firma zwinie sie
    do tego czasu z Polski.

    Pozdrawiam
    Piotrek