PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]

  • 21. Data: 2005-11-06 01:18:29
    Temat: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Może sam odeszłem.
    Chyba powinno byc: "odszedlem" - czyz nie? ;-)

    PiotrG

  • 22. Data: 2005-11-06 10:37:37
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Meantic <m...@i...pl> napisał(a):

    > Witam i pozdrawiam.
    > Rzućcie okiem na mój cv i lm.
    > Możecie go znaleźć na stronie http://meantic.w.interia.pl
    > Nastąpiły w nich duże zmiany.
    > Tomek

    słuchaj misiek ;-)
    nie rzucilem porzadnie okiem na twoje cv i lm bo wyparowalo (strony brak)
    i drugiego czytania nie bylo, ale jak czytalem je pierwszy raz
    to calkowicie mi sie odechcialo komentarza. nic z tego nie wynikalo.

    moze i masz racje, ze styl w jakim napisales o sobie powinen wzbudzic
    ciekawosc HR'a przez co oczekujesz zaproszenia na rozmowe.

    problem jednak w tym, ze to co napisales "musi zyc". HR ma to przeczytac
    jednym tchem od poczatku do konca. w twoim wypadku zajmuje to zdecydowanie
    dluzej i co za tym idzie odpadasz z gry (dalszej rekrutacji).
    chaotyczne, niespojne, ze o wodzie nie wspomne. nawet jesli pojawia sie
    pytanie, to brakuje odpowiedzi, a szkoda czasu zapraszac kogos na rozmowe
    tylko po to aby dostac odpowiedz.

    ambicje schowaj sobie do kieszeni i dostosuj sie do powszechnie przyjetych
    norm. jakies pol roku temu mialem okazje przegladac rozne cv. 80% z nich
    odrzucilbym za sam "wyglad". moze to krzywdzace ale dla mnie osoba, ktora
    nie potrafi stworzyc schludnego cv jest roztrzepana i mysli o dupie maryni
    albo jak kto woli chwyta sie brzytwy, brakuje jej samodyscypliny.

    przylacze sie do wszystkich komentarzy, ktore pojawily sie w odpowiedzi
    na twoj post.

    na koniec dodam, ze z krytyki mozna wyciagnac wiecej niz z pochwal. naucz
    sie ja przyjmowac.

    pozdrawiam
    mhl999

  • 23. Data: 2005-11-06 10:44:29
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Meantic wrote:

    > Wydrukowane wygląda inaczej.

    Wydrukowałam. Nie wygląda...

    > Zgoda na przetwarzanie danych jest bardzo ważna. Zmniejszając
    > czcionkę tego stwierdzenia chcemy cos ukryć.

    Zgoda na przetwarzanie to biurokratyczna pierduła nie mająca
    najmniejszego wpływu na ocenę kandydata. Zmniejszając czcionkę
    i wywalając to do stopki nie ukrywasz niczego, tylko wysyłasz
    ją tam, gdzie jej miejsce.

    > Próbuje coś z tym zrobić ale nie wychodzi. Może umieszcze
    > w kolumnach, ale ty napiszesz, że nie czytelne.

    A może po prostu inaczej rozplanuj całość dokumentu?

    > Bardzo dobrze, wskazuje w tym miejscu kim jestem.

    Ano: facetem który miesza CV z LM.

    > Przecież nie będę pisał co robi kierownik, zastępca kierownika,
    > pracownik obsługi klienta. Uważam, że zakres obowiązków jest
    > przypisany do każdego stanowiska.

    Mówisz, że kierownik sklepu robi to samo, co kierownik działu
    logistyki na ten przykład? Przemyśl to jeszcze.

    > A tak na marginesie coś trzeba powiedzieć na rozmowie. Jak
    > pracodawca przeczyta cv_rzeka to o co się będzie pytał.

    Jak pracodawca przeczyta CV bez informacji, to do rozmowy
    w ogóle nie dojdzie.

    > Poruszyłaś ważny temat. Wzbudziłem Twoją ciekawość - to dobrze,
    > mam szansę na zaproszenie na rozmowę.

    Nie, nie odczuwam ciekawości tylko mam drażniące odczucie,
    że CVka jest napisana po łebkach. Co liniowo przenosi się
    na moją ocenę autora jako osoby nie potrafiącej się wysłowić
    -- a to drastycznie obniża szansę na zaproszenie na rozmowę.

    > Pisałem już o tym.

    Ano, tyle że w złym miejscu.

    > Chcę pokazać, że do zrobienia np. ksera nie potrzebuje asystenki,
    > sekretarki. To ważna rzecz, stwierdza moją samodzielność
    > w wykonywaniu pewnych zadań.

    Daj spokój, moja 12-letnia kuzynka też potrafi zrobić ksero
    bez sekretarki i asystentki. Nie masz nic ciekawszego, czym
    możesz się pochwalić, niż umiejętność na poziomie 12-latki?

    > Czy to ważne jak znam [...]

    Mówię o formie: to powtórzenie jest zupełnie zbędne.

    > A co mam napisać, że jestem zwolenikiem Realu Madryt i należą
    > do fanklubu kibica, jak nie należę.

    Wiesz co to "rozwinięcie"?...

    > Zresztą co może wiedzieć kobieta o piłce czy o żużlu. Nic no
    > może poza tym, że pije się przy ich oglądaniu piwo.

    I w tym momencie u mnie już leżysz ;) Ale weź pod uwagę, że
    możesz faktycznie trafić na kobietę w HR, której skojarzy się
    to dokładnie z piwem i TV.

    > To jest stwierdzenie - sugeruje czytającemu, że znalazł
    > odpowiedniego kandydata. Wbudza jego ciekawość.

    Wzbudza wyłącznie niechęć, bufonów małok to lubi a już napewno
    nieliczni chcą mieć ich w zespole.

    > Dowalasz się.

    Tak, bo w tym LM jest zero merytoryki, ale za to jakieś dziwne
    wypełniacze. Zbędne. I nudne.

    > Ciekawość, i znowu sukces. Może mnie zaprosisz na rozmowę

    Nie przedstawiasz mi swoich zalet, więc nie mam powodu Cię
    zapraszać. To w Twoim interesie leży, żeby przedstawić mi się
    w takim świetle, żebym Cię zaprosiła. Nie robisz tego.

    > Możę mi nie wierzysz, ale taki zwykły kierownik czy pracownik
    > na stacji może więcej zrobić od osoby siedzącej za biurkiem
    > i próbujacym poprawić wizerunek firmy staregiami za duże
    > pieniądze. Poczytaj sobie literaturę na temat aktywnej
    > sprzedaży czy o budowaniu wizerunku firmy. Firma to ludzie
    > w której pracują.

    Bardzo ładnie wykułeś górnolotne, opracowane pod kątem
    pracowników slogany, mające na celu zapewnić ich o ich
    bardzo dużej roli w firmie. Jak pracownik w to uwierzy,
    to zaczyna mu zależeć i lepiej pracuje.

    Tyle że fakt jest taki, że przy firmie ogólnokrajowej
    taki jeden czy drugi osobnik większego znaczenia nie ma.
    Jak się nie sprawdzi to trudno, paru klientów poczuje się
    zniesmaczonych, człowieka się wymieni i problem z głowy.

    > Dowalasz się.

    Ano. Dowalam się do rzeczy, które mogą Cię zdyskwalifikować
    od razu na starcie. Chyba właśnie tego chciałeś puszczając
    tutaj CV i LM, prawda? Bo jak nie, to zmarnowałeś czas i mój,
    i swój przy okazji.

    > Bo jesteś zerowym HR'owce.m

    A co za różnica dla Ciebie, skoro Twoja praca zależy jednak
    od takich jak ja, a nie od Twojego prywatnego zdania o sobie?

    > Skreślasz kogoś szansę, nawet nie więdząc o nim tych rzeczy
    > przy których byłaś ciekawa.

    Mylisz ciekawość z wrażeniem niedostatku merytoryki.

    > Ja to oceniam tak.

    Ależ oceniaj sobie jak chcesz, ale pracy od tego nie nabędziesz.

    Kira

  • 24. Data: 2005-11-06 10:49:11
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Meantic wrote:

    > Dlaczego stwierdzasz, że wychwalam swoje zasługi.

    Bo wychwalasz, jednocześnie nic konkretnego na ich temat
    nie pisząc. Wygląda to więc jak te reklamy "U NAS NAJTANIEJ
    I NAJLEPIEJ!!!" - wierzysz w takie? Nie za bardzo, nie? To
    nie dziw się, że pracodawca też za bardzo nie uwierzy...

    > Ja pracuje to pracuje na maksa, nie oszczędzam się. Uważasz,
    > że jak osiągnąłem sukces tu i tam, to mam tego nie pisać.

    No ale Ty tego nie piszesz. Tzn piszesz "osiągnąłem" i na
    tym się kończy, kompletnie nic na ten temat konkretnego.

    > Czasami zabijacie mnie swoją bezszczelną szczerością [nie
    > tylko w moim problemie].

    A, to było pisać od razu że życzysz sobie poklepywania po
    główce i pochwał, a nie udawać że o rzetelną ocenę chodzi.
    Kilka osób nie traciłoby czasu.

    Kira

  • 25. Data: 2005-11-06 12:03:43
    Od: fabio <b...@e...pl>

    In article <dkiu34$k1i$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@i...pl
    says...

    > Wydrukowane wyglada inaczej.

    Nie wszyscy drukuja. Jak ja dostaje od Dzialu HR CV, to sa one w formie
    elektronicznej. Nie mam czasu na bieganie do drukarki i drukowanie tego,
    bo po co? Makulatury mi nie potrzeba, a z czasem mam co zrobic.

    > Zgoda na przetwarzanie danych jest bardzo wazna. Zmniejszajac czcionke tego
    > stwierdzenia chcemy cos ukryc.

    Co niby chcialbys ukryc w przypadku zgody na przetwarzanie? Ze niby sie
    zgadasz, ale jednak nie? Bez zartow. Mnie zgoda na przetwarzanie w samym
    CV najmniej interesuje.

    > Bardzo dobrze, wskazuje w tym miejscu kim jestem.

    Mnie listy motywacyjne najmniej interesuja. W pierwszej kolejnosci - CV
    wraz z konkretami na czyjs temat. A kto kim jest, to ja sobie zobacze w
    CV - sam sie domysle, czy warto go brac pod uwage, czy tez nie.

    > Przeciez nie bede pisal co robi kierownik, zastepca kierownika, pracownik
    > obslugi klienta. Uwazam, ze zakres obowiazków jest przypisany do kazdego
    > stanowiska.

    Mnie najbardziej interesuja CV, w ktorych przy kazdym miejscu
    zatrudnienia mam juz napisane: nazwa firmy, okres zatrudnienia,
    stanowisko, zakres obowiazkow i wazniejsze osiagniecia. Wtedy jest to
    zrobione sensownie i logicznie. To, ze Ty uwazasz, ze zakres obowiazkow
    przypisany jest do kazdego staonowiska, to Twoja sprawa. Ja wiem, ze
    obowiazki na danym stanowisku moga byc zupelnie rozne w roznych firmach.
    Administrator administratorowi nie jest rowny. Sprzedawaca sprzedawcy
    tez nie. Mozna tak dlugo jeszcze wymieniac.

    > A tak na marginesie cos trzeba powiedziec na rozmowie. Jak
    > pracodawca przeczyta cv_rzeka to o co sie bedzie pytal.

    Jak w CV nie bedzie konkretow, to w ogole sie Ciebie nie bedzie pytal,
    bo Cie na spotkanie wcale nie zaprosi. Jak dostaje od Dzialu HR CV
    kandydatow, to od razu odrzucam te, w ktorych nie ma opisow zagadnien
    poruszonych w ogloszeniu rekrutacyjnym. Ja nie mam czasu na spotkania,
    aby sie wszystkich o cos dopytac, czy przypadkiem nie znaja jednak
    wymaganej technologii, czy nie znaja jakiegos zagadnienia. Jak czegos
    czlowiek nie napisal - to jego problem. Mial ogloszenie, mogl sie z nim
    dokladnie zapoznac. Jesli jemu nie chcialo sie o tym napisac w CV, to
    mnie sie nie chce w ogole z nim spotykac.

    > Poruszylas wazny temat. Wzbudzilem Twoja ciekawosc - to dobrze, mam szanse
    > na zaproszenie na rozmowe.

    Mojej ciekawosci nie wzbudziles. Raczej negatywnie odebralem to jako
    lanie wody. Najczesciej leje sie wode, kiedy nie ma sie czym konkretnym
    pochwalic. Wtedy sie udoskonala wirtualne byty, zdobywa pewne
    umiejetnosci, posiada szeroka znajomosc tematu i jest sie obeznanym.

    > jak wyzej
    > jak wyzej

    Jak wyzej. Lanie wody. Ja chce w CV konkrety, a nie enigmatyczne
    stwierdzenia, nie niosace za soba konretnej tresci. Najbardziej
    przekonujace sa konkrety, najlepiej poparte konkretnymi liczbami,
    badaniami, analizami itp. Poczytaj lepiej cos na temat sztuki perswazji.

    > Chce pokazac, ze do zrobienia np. ksera nie potrzebuje asystenki,
    > sekretarki. To wazna rzecz, stwierdza moja samodzielnosc w wykonywaniu
    > pewnych zadan.

    W duzych firmach ci wszyscy samodzielni gina na smietniku historii.
    Jesli nie bedziesz potrafil delegowac zadan i zajmowal sie kazda
    pierdola, to nie bedziesz mial czasu na najwazniejsze sprawy. A do
    zrobienia ksera chyba nie trzeba az takich umiejetnosci, aby pisac o tym
    w CV, jesli nie zamierzasz byc sekretarka, asystentka lub
    recepcjonistka.

    > To jest stwierdzenie - sugeruje czytajacemu, ze znalazl odpowiedniego
    > kandydata. Wbudza jego ciekawosc.

    Nie. Raczej wzbudza jego negatywne nastawienie. List motywacyjny pisze
    czlowiek, ktory nie zadal jeszcze firmie ani jednego pytania i uwaza, ze
    pozjadal wszystkie rozumy, dokladnie zna specyfike firmy i charakter
    pracy na danym stanowisku. Ja rozumiem, ze czlowiek moze cos takiego
    stwierdzic na zakonczenie spotkania, kiedy zada mnostwo pytan na temat
    pracy w firmie i ma juz jakies pojecie, a nie ocenia calosci na
    podstawie samego ogloszenia rektrutacyjnego. Szkoda czasu na
    zarozumialcow, ktorzy sadza, ze wiedza wszystko najlepiej. Oni zawsze
    stoja w miejscu i sie nie rozwijaja. W obecnych czasach trzeba troche
    pokory i przekonania, ze kazdego dnia jest cos nowego, czego trzeba sie
    nauczyc, aby nie pozostac w tyle.

    Zamiast stwierdzenia 'moje doswiadczenie zawodowe odpowiada,' napisalbym
    wiec 'wierze, ze moje doswiadczenie zawodowe odpowiada.' Jest mocne i
    pozytywne slowo 'wierze,' ale nie ma ono negatywnego charakteru. Nie
    narzuca Twojego zdania osobie czytajacej list motywacyjny. Oczywiscie za
    tym stwierdzeniem powinny pojsc fakty - konkretne punkty z ogloszenia i
    fakty potwierdzajace, ze Twoje doswiadczenie im odpowiada.

    > Ciekawosc, i znowu sukces. Moze mnie zaprosisz na rozmowe

    Nie. W dobie wszechobecnej reklamy, zapewnien o sukcesie i
    enigmatycznych stwierdzen, nikt nie ma czasu na kolejne lanie wody.
    Ludzi interesuja konkretne fakty. Zdobyles nagrode taka i taka za
    osiagniecia takie i takie. To jest stwierdzenie, ktore zacheca do
    spotkania z Toba. Bo ja na przyklad nie mam czasu, aby zapraszac kogos
    na spotkanie, kto zdobyl Puchar im. Kubusia Puchatka w Konkursie Pinokia
    na biwaku w Miedzyzdrojach. Jednak znow musisz poczytac. Polecam Harry
    Mills 'The Artful Persuasion' i podrozdzial "Marshall Your Facts,' w
    ktorym poczytasz sobie m.in. o tym, ze specyficzne fakty sa bardziej
    przekonujace niz ogolniki. Polecam tez podrozdzialu, ktorych tytuly
    mowia same za siebie:

    Evidence Enhances Persuasion
    Expert Testimony
    Examples as Evidence

    > Dowalasz sie.

    Nie, nikt sie nie dowala. Taki jest fakt. Brzmi to negatywnie.
    Stwierdzenie 'oczekuje odpowiedzi' od razu kojarzy mi sie z negatywnym,
    nakazujacym tonem. Zdaje sobie z tego sprawe, ze zakonczenie i
    stwierdzenie kolejnego kroku do wykonania jest waznym elementem kazdego
    dokumentu, ktory ma kogos przekonac do zrobienia czegos. Ja sam w swoich
    ofertach pisze np. ze 'szczegolowy zakres prac proponujemy ustalic na
    wspolnym spotkaniu. W tej sprawie skontaktujemy sie z Panstwem z
    poczatkiem przyszlego tygodnia.' To daje do zrozumienia, ze kolejnym
    krokiem jest spotkanie i daje do zrozumienia, ze szanuje siebie i nie
    bede oczekiwal przy telefonie na ich odpowiedz, bo mam inne zajecia i
    tak faktycznie jest. Natomiast nigdy nie palnalbym pierdoly w stylu
    'oczekuje, ze zaproponujecie Panstwo spotkanie,' albo 'oczekuje od
    Panstwa odpowiedzi.'

    > Bo jestes zerowym HR'owce.m

    Nie. Dlatego, ze z tego, co piszesz w swoim CV oraz liscie, a takze na
    tej grupie, wynika, ze jestes typem czlowieka, ktory pozjadal wszystkie
    rozumy. Takim, ktory sadzi, ze wie wszystko najlepiej. Ze jemu nie
    trzeba nic tlumaczyc. Takim, ktory nie potrafi przyjac zadnej krytyki,
    merytorycznie sie do niej ustosunkowac i wyciagnac wnioskow na
    przyszlosc. Czlowieku - z takimi ludzmi nie daje sie pracowac. Mialem
    takiego czlowieka u siebie. Co chwile cos pieprzyl, nie przyjmowal
    zadnych uwag, stwierdzal, ze winni sa wszyscy, a nie on sam. Final byl
    taki, ze z tym czlowiekiem sie rozstalismy i mamy wreszcie swiety spokoj
    oraz zgrany zespol.

    > Skreslasz kogos szanse, nawet nie wiedzac o nim
    > tych rzeczy przy ktorych bylas ciekawa.

    A Ty oczekujesz, ze ktos, kto Cie zupelnie nie zna i komu nie dales
    szansy w ogole Cie poznac, bo pisales same ogolniki, bedzie Tobie
    poswiecal czas i wyciagal wszystkie informacje od Ciebie? Daruj sobie.
    To nie te czasy, kolego. Teraz ludzie oczekuja konkretow, a nie pierdol.
    Jesli nie bedziesz potrafil sprostac temu wymaganiu, to wybacz, ale nikt
    nie ma teraz czasu, aby za kims biegac i sie dopytywac.

    > Ja to oceniam tak. Po co nam
    > czlowiek z takimi sukcesami, jak przyjdzie moze my stracilym prace, a teraz
    > moze herbatke wypic i ponarzekac tak to sie zle nam dzieje.

    Moje podsumowanie jest takie: Mamy od cholery roboty, wiec szybko musimy
    znalezc dodatkowa osobe do pracy. Dzis mam jeszcze jedno spotkanie z
    klientem, na jutro musze przygotowac dokumentacje systemu do nowego
    projektu, w tym tygodniu jeszcze musze skonczyc negocjacje umowy z
    firma, ktora bedzie robila nam oprogramowanie. W przyszlym tygodniu
    lecimy na ten konsulting, wiec za cholere sie z tym nie wyrobie, znow
    mam zawalony weekend i znow do jasnej cholery sobie nie wypoczne. O! Sa
    jakies CV - moze w koncu jakis konkretny czlowiek, z ktorym bedzie mozna
    sie umowic na spotkanie i szybko sprawe zalatwic. O fuck! Kolejny
    wodolejca, ktory nie podal zadnych konkretow, uwaza, ze pozjadal
    wszystkie rozumy i jeszcze kaze mi sobie odpowiadac. Klikam Reply i
    pisze: 'Odpada' Prawda jest prosta - nie mam czasu na spotkania z
    goscmi, ktorzy nie sa konkretni.

    ..:: fabio

  • 26. Data: 2005-11-06 12:21:15
    Od: fabio <b...@e...pl>

    In article <dkj5qc$oqj$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@i...pl
    says...

    > Dlaczego stwierdzasz, ze wychwalam swoje zaslugi.
    > Ja pracuje to pracuje na maksa, nie oszcz?dzam sie. Uwazasz, ze jak
    > osiagnalem sukces tu i tam, to mam tego nie pisac. Czy to zle jak sie pisze
    > o sobie dobrze.

    Oczywiscie, ze nie. Ale zle jak piszesz na swoj temat piesni pochwalne
    zamiast pisac konkrety. Pozwol innym stwierdzic, czy osiagnales sukces,
    czy tez nie. Znacznie bardziej przekonujace jest stwierdzenie, ktore
    oznacza osiagniecie pewnego stopnia we wlasnym rozwoju, ale nie jest
    bezsposrednim stwierdzeniem: osiagnalem sukces, jestem dobry, jestem
    znakomity.

    Zupelnie inaczej to wyglada tak:

    * wprowadzenie procedury skrajacej o 20% czas wytworzenia [czegos tam]
    * przekroczenie o 40% realizacji budzetu za 2005 rok

    To sa punkty, ktore konkretnie mowia o osiagnieciach, a ich calosc moze
    dac obraz taki, ze udalo Ci sie osiagnac sukces. Stwierdzenia
    'osiagnalem sukces w tym, doskonale znam to' to tylko puste slowa i do
    tego przechwalki, ktore sugeruja, ze pozjadales wszystkie rozumy, a tego
    typu ludzie stoja w miejscu.

    > Nie zgadam sie, ze moje cv to lanie wody. Bo ja wody nie leje, ja stwierdzam
    > fakty.

    Nie. Twoje CV to sa zadne fakty. To tylko przejaskrawiona pozytywna
    ocena tych faktow przez Ciebie samego. 'Wprowadzilem efektywne
    procedury' to zaden fakt. To tylko Twoja ocena tego, ze wprowadziles
    jakies procdury, ktore Tobie wydaja sie efektywne. Ponownie polecam
    dobra ksiazke Harry'ego Millsa 'The Artful Persuasion,' w ktorym opisany
    jest przypadek Mercedesa.

    W 1994 roku Mercedes po intensywnych testach wyrzucil do kosza plan
    skorzystania z hasla reklamowego 'Simply the best car in the world.'
    Mimo tego, ze wielu zarliwie wierzy, ze Mercedes to najlepszy samochod
    na swiecie, slogan zostal uznany za zniechecajacy dla potencjalnych
    klientow. Jedynym sposobem, w jaki sposob firma samochodowa moze obecnie
    zdobyc zaufanie jest cytowanie niezaleznych ratingow przez zewnetrzne
    firmy.

    Podobnie w Twoim przypadku stwierdzenia 'osiagnalem sukces, wprowadzilem
    efektywne procedury' zniechecaja i sprawiaja wrazenie lania wody. Kazdy
    z nas w dobie wszechobecnej reklamy wyrobil sobie juz mechanizm obronny
    przed haslami typu 'jestesmy najlepsi.'

    ..:: fabio

  • 27. Data: 2005-11-06 13:08:24
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 5 Nov 2005 19:36:05 +0100, "Meantic"
    <m...@i...pl> zakodował:

    >Przecież nie będę pisał co robi kierownik, zastępca kierownika, pracownik

    Czemu nie? Znam firmę, gdzie każdy handlowiec miał "dyrektor
    handlowy". A tylko jeden faktycznie zarządzał ludźmi. Kierownik
    kierownikowi nierówny. Napisz jakim budżetem zarządzałeś, ile osób
    miałeś pod sobą i podstawowe obowiązki.

    >Poruszyłaś ważny temat. Wzbudziłem Twoją ciekawość - to dobrze, mam szansę
    >na zaproszenie na rozmowę.

    U mnie byś nie miał - lanie wody bez konkretów. Gdy ktoś pisze, że
    zorganizował wyprawę dla znajomych w Himalaje - to mnie zaciekawia.
    Ale nie "usprawniłem, jestem cool i w ogóle wszyscy mnie nagradzają".
    Zaciekawiaj faktami, a nie opiniami czy frazesami.

    >Chcę pokazać, że do zrobienia np. ksera nie potrzebuje asystenki,

    Serio? Nie, no pogratulować. Z nowoczesną techniką jesteś za pan brat
    ;)
    Jak dla mnie, jak ktoś się czymś takim chwali, to już naprawdę nie ma
    czym się pochwalić.
    MSPANC

    >tym co ja znam. Chociaż mi może sprawiać trudność mówienie czy pisanie o
    >pogodzie czy jaki jest mój typowy dzień. To w zupełności nie sprawia mi
    >trudność czytanie procedur czy komunikatów po angielsku.

    To napisz o tym w CV.

    >kibica, jak nie należę. Zresztą co może wiedzieć kobieta o piłce czy o
    >żużlu. Nic no może poza tym, że pije się przy ich oglądaniu piwo.

    Po raz kolejny atakujesz kogoś, kto Ci chce pomóc. Jaki masz w tym
    cel? Chcesz poznać opinie ludzi na temat Twojej aplikacji, czy
    przekonać nas że jest super/hiper/naj kul i trendi?

    >To jest stwierdzenie - sugeruje czytającemu, że znalazł odpowiedniego
    >kandydata. Wbudza jego ciekawość.

    Nie sugeruje, tylko narzuca Twoje zdanie, a informacje nie pozwalają
    na ocenienie prawdziwości tego stwierdzenia. Skąd wiesz, że dobrze
    zrozumiałeś ogłoszenie? Skąd pewność, że firma umieściła wszystkie
    wymagania w ogłoszeniu?

    >Ciekawość, i znowu sukces. Może mnie zaprosisz na rozmowę

    Znowu sobie schlebiasz. Ja bym to odebrał tak, że nie masz czym
    konkretnie się pochwalić i co najwyżej można się dowiedzieć, że
    dostałeś premię uznaniową (tak jak wszyscy, którzy nie podpadli czy
    brali udział w projekcie).

    >Dowalasz się.

    A nie o to prosiłeś?

    >Bo jesteś zerowym HR'owce.m

    Przeginasz. Nie dziwię się, że masz problemy ze znalezieniem pracy,
    skoro tak traktujesz ludzi, którzy mają zdanie odmienne od Twojego
    (nawet, gdy chcą Ci pomóc).

    Chcesz usłyszeć, że masz super aplikację - proszę bardzo. Świetnie
    przedstawiłeś swoje doświadczenie zawodowe. Masz spore szanse na
    zaproszenie na rozmowę, bo po przeczytaniu z wypiekami na twarzy CV
    rozpaliłeś moją ciekawość do białości i drżę z niecierpliwości, byś na
    spotkaniu mógł mnie zwyzywać od zerowych haerowców.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 28. Data: 2005-11-06 13:31:31
    Od: "Meantic" <m...@i...pl>

    Wiem, powinienem do CV dorzucać "kopertę" wtedy Ty na pewno zaprosibyś mnie
    na rozmowę.
    Zresztą dobry HR szuka osobowości do pracy A NIE CV I LM. Czy chcą zatrudnić
    pracownika szukasz ładnej cv i dobrze stworzonego lm? Szukasz osoby która
    sprosta wyzwaniom stwianym przez firmę.

  • 29. Data: 2005-11-06 13:44:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Meantic napisał(a):

> [...]
    > pracownika szukasz ładnej cv i dobrze stworzonego lm? Szukasz osoby która

    Myślałeś o pracy w kabarecie? ;P

    j.

  • 30. Data: 2005-11-06 14:18:56
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    > zatrudnić pracownika szukasz ładnej cv i dobrze stworzonego lm? Szukasz
    > osoby która sprosta wyzwaniom stwianym przez firmę.
    Wkurzajacy jestes. I cholernie zarozumialy.
    Po co pytales grupe o opinie n/t swoich papierow?
    Ja mysle, ze nie chcesz sluchac odpowiedzi na swoje pytania - bo przeciez Ty
    te odpowiedzi znasz najlepiej.
    Tylko po co innym dupe zawracasz?
    Moze sprobuj w telewizji - Big Brother, Bar czy inne gwiazdorskie wynalazki
    by byly chyba dla Ciebie?

    A tak przy okazji: wiesz, ze odpowiada sie pod postem?

    PiotrG