PracaGrupypl.praca.dyskusjeRządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia › Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
  • Data: 2007-02-23 13:37:46
    Temat: Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale przecież nikt nie musi pracować jako górnik. Można zostać np.
    > dyrektorem kreatywnym w agencji reklamowej (ot, tak mi się strzeliło, mogę
    > wymienić całą listę ciekawszych zajęć, niż górnictwo)...

    Tylko aby być górnikiem - takim nawet po zawodówce- trzeba mieć
    kwalifikacje, zatwierdzenia OUG itd itp. W przeciwnym razie o takim wypadku
    jak ostatni w Halembie słyszelibyśmy co drugi dzień i kwalifikacje nagzoru
    nic by tu nie pomogły. Nie są ci ludzie orłąmi inteligencji ale nie rób z
    nich bezmózgich roslin. Dodatkowo jacy by nie byli - potrafią o swoje
    zawalczyć, więc są po prostu skuteczni.

    Żeby być dyrektorem kreatywnym w agencji reklamowej nic nie trzeba - trzeba
    miec tylko "bajerek" i nieco farta w życiu.
    --
    Jackare