PracaGrupypl.praca.dyskusjeRysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej... › Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
  • Data: 2005-11-23 11:23:30
    Temat: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyobraź sobie, że jednak nie potrafię się sam zdiagnozować. I chyba nikt
    > nie potrafi. Gdyby było inaczej,nie byłoby superwizji dla psychologów,
    > obowiązkowej terapii grupowej dla psychologów pobierających nauki w
    > szkołach terapii. Ba, być może nie byłoby afery Samsona, gdyby ten
    > korzystał z superwizji. Bo jak wiemy z PTP - nie superwizował się.
    > Pewnie też nie byłoby takich sytuacji, kiedy terapeuta zakochuje się w
    > pacjencie. Jednak jakoś istnieją takie sytuacje.

    Ale, gdzie jest problem w dostępności takich testów dla "ludu"?. Wiadomo, że do
    przeprowadzenia takiego badania-testu najlepiej się nadaje lekarz-psycholog. A
    zrobienie samemu raczej jest nieszkodliwe. Dołka psychicznego dostają niektórzy
    od przeczytania zwykłego horoskopu :-)

    > A Ty skąd to wiesz?

    Bo robiłem różne testy sam i ze znajomymi. Wynika był raczej brany "lekko" Nie
    widzę skutków ubocznych.

    > A im człowiek lepiej zna takie metody i psych testy tym mu
    > A co to znaczy "pozytywny wynik" w przypadku testów psychologicznych? To
    > nie są testy kwalifikacyjne do jakiegoś konkursu ani egzaminu wstępne.

    "pozytywny wynik" - to mieszczący się w ustalonych normach. Sam pewnie wiesz
    dokładnie o co chodzi :-) Przecież każdy test ma punktację, skalę etc.
    "pozytywny wynik" - kiedy testowany jest zadowolony z wyników.

    Kriss