PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ryanair-stewrdessa

  • 1. Data: 2004-08-08 21:38:00
    Temat: Ryanair-stewrdessa
    Od: "dominika" <g...@t...pl>

    Kilka tygodni temu odpowiedzialam na ogłoszenie w "Gazecie Wyborczej"
    dotyczące rekrutacji na kurs szkoleniowy na stewrdessę linii lotniczych
    Ryanair.Udało mi się dostać ale nie wiem nic na temat gwarancji pracy po
    kursie.Firma obiecuje zatrudnienie po zdaniu egzaminu, ale za kurs trzeba
    zapłacić samemu okolo 13000 zł.Jesli ktoś coś wie na ten temat to bardzo
    proszę o informacje.
    dziękuję

  • 2. Data: 2004-08-08 21:39:27
    Temat: Re: Ryanair-stewrdessa
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 8 Aug 2004 23:38:00 +0200, dominika <g...@t...pl> napisał:

    > Firma obiecuje zatrudnienie po zdaniu egzaminu, ale za kurs trzeba
    > zapłacić samemu okolo 13000 zł

    Mi osobiscie to "smierdzi"
    Zwlaszcza, ze jesli nie zdasz egzaminu (a moze byc to ustwione wlasnie w
    ten sposob - jak na prawo jazdy) to nie bedziesz nawet mogla zweryfikowac
    czy cie oklamali z miejscem pracy dla pomyslnie konczacego kurs, czy nie.
    Wydaje mi sie, ze w uczciwej firmie, przy ustawieniu ostrego kryterium
    selekcji kandydatow, zapowiedzianoby raczej potracenie kosztow kusu z
    zarobkow. Moge sie mylic, nie znam tego srodowiska.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-08-09 00:29:47
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    dominika g...@t...pl pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> [...]
    > zapłacić samemu okolo 13000 zł.Jesli kto? co? wie na ten temat to bardzo

    W ogłoszeniu podano adres www na cabin-crew. Tam doczytałem, że kurs
    jest płatny. Ceny nie podano, ale link do American Academy czy coś
    takiego. Skoro płacisz, to powinnaś zdać, w innym przypadku to dziwne.
    Tylko co to za rekrutacja - raczej naganianie kasy szkole stewardów.
    To drogo, zwłaszcza, że zarobki oscylować będą w pobliżu 1000 funtów.

    Jerzy

  • 4. Data: 2004-08-09 13:13:51
    Od: "Taki Jeden" <t...@t...info.com>

    Użytkownik "dominika" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapłacić samemu okolo 13000 zł.Jesli ktoś coś wie na ten temat to bardzo

    Bylem widzialem.
    Czesc,

    Przeczytaj dokladnie umowe a potem im podziekuj tak ja ja to zrobilem.

    Jest kilka pulapek,,,, których oczywiście nie widac.

    Zapisy w umowie sa inne niż to co mi mowiono tam osobiscie. Kiszka.

  • 5. Data: 2004-08-09 17:38:53
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    dominika w news:cf66a7$ppe$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Firma obiecuje zatrudnienie po zdaniu egzaminu,
    > ale za kurs trzeba zapłacić samemu okolo 13000 zł.

    Skoro obiecują zatrudnienie to Ty możesz obiecać, że zapłacisz po pierwszej
    wypłacie. Jeśli oni nie będą chcieli uwierzyć w Twoje obietnice, to
    dlaczego Ty masz wierzyć w ich? :-) No chyba, że gwarancja zatrudnienia
    jest wpisana w umowę. Ale autentyczna gwarancja, bez żadnych kruczków.

    pozdrawiam
    Greg