PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzisiejsze ogłoszenie w GW -czy was też to śmieszy?

  • 1. Data: 2004-08-09 08:18:50
    Temat: Dzisiejsze ogłoszenie w GW -czy was też to śmieszy?
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    "Do ekskluzywnego sklepu - zarobki 700zł netto"

    :)

  • 2. Data: 2004-08-09 08:26:47
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    "Marek" <l...@o...pl> wrote in message
    > "Do ekskluzywnego sklepu - zarobki 700zł netto"
    >
    > :)

    mnie to raczej przeraza, bulwersuje i boli
    :o(

  • 3. Data: 2004-08-09 10:07:22
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Użytkownik "zymla" <z...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ja w szkolnictwie tez podyplomówka za cały etat też ok 700pln w pierwszym i
    drugim roku pracy. Więc za tą samą kwotę w sklepie , a z dzieciuchami użerać
    się przynajmniej nie trzeba.

  • 4. Data: 2004-08-09 10:08:27
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Marek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Do ekskluzywnego sklepu - zarobki 700zł netto"
    >
    > :)
    ja pracuje w jednej z wiekszych "firm" budzetowych posadam takie mgr, mam
    podyplomowka, CAe i co? i 1100 brutto wiec niewiele wiecej od tej kwoty
    proponowanej:(((((((((

  • 5. Data: 2004-08-09 10:12:53
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Do ekskluzywnego sklepu - zarobki 700zł netto"
    >
    > :)

    A co tu smiesznego?
    Widocznie rynek pracy ustalil place na takim
    poziomie.
    Jak chcesz dac wiecej - zaloz sklep
    i daj np. 800 albo 3.000. Jak Ci pasuje.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 6. Data: 2004-08-09 10:15:11
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości

    > Więc za tą samą kwotę w sklepie , a z dzieciuchami użerać
    > się przynajmniej nie trzeba.

    A jak wpadnie dzieciarnia po szkole? ;)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 7. Data: 2004-08-09 11:45:39
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    > Ja w szkolnictwie tez podyplomówka za cały etat też ok 700pln w pierwszym
    > drugim roku pracy. Więc za tą samą kwotę w sklepie , a z dzieciuchami
    użerać
    > się przynajmniej nie trzeba.

    użerać z dzieciuchami heh niezły z Ciebie pedagog ;o)

  • 8. Data: 2004-08-09 17:11:36
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > A co tu smiesznego?
    > Widocznie rynek pracy ustalil place na takim
    > poziomie.
    > Jak chcesz dac wiecej - zaloz sklep
    > i daj np. 800 albo 3.000. Jak Ci pasuje.

    Chodzi chyba o to, że to nie jest cena rynkowa. W Warszawie 700zł można
    zarobić w byle jakim sklepie spożywczym, proponowanie więc takich zarobków
    w "ekskluzywnym" sklepie może rzeczywiście może wydać się śmieszne. Widocznie
    sklep ten jest ekskluzywny tylko z nazwy.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 9. Data: 2004-08-10 04:13:11
    Od: "owczar28" <o...@s...info>

    Hihi witamw klubie identyczna sytuacja -

    jest nas wiecej załóżmy partię

  • 10. Data: 2004-08-10 11:21:22
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Do ekskluzywnego sklepu - zarobki 700zł netto"

    To ja ci powiem lepciejsze cos:

    Pewna dziewczyna dostała telefon: "Obsługa sekretariatu asystentka prezesa
    firma handlowa kooperująca z zagranicą.
    Bardzo dobre warynki pracy i atrakcyjne wynagrodzenie".

    Sytuacja po skonfrontowaniu:
    Domek jednorodzinny (brzydki) w ogródku jakis burek szczeka, gruba baba
    wiesza pranie na linkach a mąż w Tshircie otwiera drzwi i zaprasza na
    rozmowe. Miejsce pracy w garażu, na czarno za 5 0 0 zeta na łape i po
    przejrzeniu kwitów kabdydatki zadowolony mówi: bardzo dobrze że zna pani
    język i ma wyższe wykształcenie. Myśle że bedzie sie Pani dobrze pracowało.

    Normalnie stanąłem jak wryty jak tego słuchałem....

    szczyt bezczelności lub nie wiem jak to określić.