PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
  • Data: 2010-08-25 09:22:11
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i52lnv$ed8$1@node1.news.atman.pl...

    > Przyczyna musi być rzeczywista i ważna

    BTW - czy istnieje jakaś odgórnie ustanowiona "pula przyczyn" dozwolonych
    przez sądy pracy czy też można podać dowolną, logicznie brzmiącą przyczynę?
    Pytanie może na pozór infantylne, ale spotkałem się już z opiniami, że nie
    wolno sobie wpisywać czegokolwiek czyli np. "pracownik przestał spełniać
    pokładane w nim oczekiwania", bo to nie jest przedstawienie rzeczywistości
    tylko subiektywna ocena pracodawcy.

    > może cię przecież zwolnić z obowiązku świadczenia pracy w okresie
    > wypowiedzenia. Kasę dostajesz, przychodzić nie musisz.

    Tu uwaga - pracownik musi wyrazić na to zgodę.

    K.