PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
  • Data: 2010-08-28 21:38:12
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mordzia" <m...@n...eu> napisał w wiadomości
    news:i533tg$2lg$1@news.onet.pl...
    Oczywiście teoretycznie można, bo kobieta nie jest już w okresie
    > ochronnym, ale właśnie tutaj pojawia się problem, co miałby napisać na
    > wypowiedzeniu "znalazłem o wiele lepszą zastępczynię" czy "pracownica
    > okazała się zerem w porównaniu do swojej następczyni" ;-) Każda przyczyna
    > będzie tylko jego subiektywną oceną.

    To efekt braku lub całkowitego subiektywizmu ocen pracowniczych. Brak
    mierników. Nie można czegoś zmierzyć - nie można tego zmienić lub ulepszyć.
    Gdyby funkcjonował system ocen z kryteriami, miernikami i limitami nie
    byłoby problemu z podaniem przyczyn zwolnienia, skalowaniem premii,
    wyznaczaniem obszarów do doskonalenia.
    Ot co....
    --
    Jackare