PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim ????

  • 1. Data: 2004-09-06 04:04:05
    Temat: Rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim ????
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!!

    Pracodawca wreczyl mi wypowiedzenie 31.08.2004 ze rozwiazuje umowe z
    zachowaniem okresu wypowiedzenia ktory uplywa 30.09.2004.( z przyczyny
    pracodawcy)

    W zwiazku z tym jastem na zwolnieniu lekarskim to moze ze mna rozwiazac
    umowy czy moze to zrobic dopiero po zakonczeniu leczenia ????
    Dokladnie chodzi mnie o to czy w czasie choroby nawet po 30.09.2004 jestem
    pracownikiem czy wiazace jest to ze otrzymalem wypowiedzenie i przestaje byc
    pracownikiem 30.09.2004,
    Czy Swiadectwo Pracy otrzymam po chorobie czy 30.09.2004 ????

    Pytam sie i prosze o pomoc aby nie zrobil mnie w bambuko.
    Prosze o jakies przepisy na ten temat.

    Pozdr Andrzej

  • 2. Data: 2004-09-06 05:43:17
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim ????
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Dexter" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    byc
    > pracownikiem 30.09.2004,
    > Czy Swiadectwo Pracy otrzymam po chorobie czy 30.09.2004 ????

    Czy ta choroba to: "pracodawca mnie zwalnia więc mam go w dupie i idę na
    lewe zwolnienie"?

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 3. Data: 2004-09-06 06:45:16
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dexter" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > byc
    > >

    > Czy ta choroba to: "pracodawca mnie zwalnia więc mam go w dupie i idę na
    > lewe zwolnienie"?

    Nie nie faktycznie zachorowalem sprawy z zoladkiem zwlekalem i teraz wyszlo
    na jaw i tak sie zlozylo ze jak dostalem wypowiedzenia moze to cos z nerwami
    ???

  • 4. Data: 2004-09-06 06:57:30
    Od: "Frank" <a...@b...internetdsl.pl>

    Ważne jest czy wypowiedzenie wręczono Ci jak byłeś juz na zwolnieniu! Spójrz
    na daty. Od kiedy masz zwolnienie i kiedy wręczono Ci wypowiedzenie. Data
    faktycznego rozwiązania umowy nie jest tutaj istotna.

  • 5. Data: 2004-09-06 10:27:54
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Frank" <a...@b...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na daty. Od kiedy masz zwolnienie i kiedy wręczono Ci wypowiedzenie. Data
    > faktycznego rozwiązania umowy nie jest tutaj istotna.

    Zwolnienie mi wreczono jak bylem zdrowy 31.08.2004

  • 6. Data: 2004-09-06 10:38:40
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 6 Sep 2004 12:27:54 +0200, Dexter <g...@o...pl> napisał:

> [...]

    Swiadectwo pracy moga ci wyslac poczta, jesli nie zglosisz sie po odbior.

    pzdr
    krzysztof

  • 7. Data: 2004-09-06 12:42:57
    Od: "Frank" <a...@b...internetdsl.pl>

    Tego sie własnie obawialem, ze byłes zdrowy jak wręczano Ci wypowiedzenie.
    więc 30.09.2004 dostaniesz świadectwo pracy i nie bedziesz juz pracownikiem.
    Jeżeli jednak nadal bedziesz na zwolnieniu. lub nawet jak zachorujesz juz po
    wypowiedzeniu to wówczas Zakład pracy przesyła dokumenty do ZUS (trzeba
    sprawdzic czy zakład wysłał, często "zapomina") i możesz chorowac do 6
    miesiecy ciągłego zwolnienia. A nawet jeszcze 3 miesiace potem. Twoje
    chorowanie teraz mija sie z celem. najlepiej przed samym 30.09.2004 aby
    okres 6 miesiecy był jak najdłuższy. Życzę jednak szybkiego powrotu do
    zdrowia. Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-09-06 12:48:39
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 6 Sep 2004 14:42:57 +0200, Frank
    <a...@b...internetdsl.pl> napisał:

    > Twoje
    > chorowanie teraz mija sie z celem

    Jesli czlowiek faktycznie choruje, a nie naciaga zus, to co tu mowic o
    celu?
    Czesto jest tak, ze pod naporem pracy ignoruje sie przewlekla dolegliwosc
    i dopiero gdy czlowiek sie rozluzni i jego chorowanie nie ma wplywu na
    losy zawodowe, ma czas zajac sie zdrowiem i jakas kuracja.
    Rownie czesto jest tak. ze choroba traktowana jest jako zasilek we
    wstepnym okresie bezrobocia.
    Ale nie mozesz z gory zakladac, ze jest to ta druga ewentualnosc.

  • 9. Data: 2004-09-06 12:50:42
    Od: "Frank" <a...@b...internetdsl.pl>

    Dokładnie zgadzam sie z Tobą.
    Pozdrawiam
    Frank

  • 10. Data: 2004-09-06 14:11:25
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

> [...]
    > chorowanie teraz mija sie z celem. najlepiej przed samym 30.09.2004 aby
    > okres 6 miesiecy był jak najdłuższy. Życzę jednak szybkiego powrotu do

    No tak dziekuje za odpowiedz ale teraz wiem na czy stoje mam uwage bo chyba
    jest blad formalny w twoim poscie cyt " Twoje
    > chorowanie teraz mija sie z celem. najlepiej przed samym 30.09.2004 aby
    > okres 6 miesiecy był jak najdłuższy. Życzę jednak szybkiego powrotu do
    > zdrowia. Pozdrawiam "
    a to mialo mniejsce wreczenie wypowiedzenia nie 30.09.2004 a
    31.08.2004.Reasumujac w najbardziej optymalnym rozwiazaniu to tylko
    przedluze sobie mozliwosc odbierania zasilku dla bezrobotnych o ten czas
    choroby.Reasumujac zarejestruje sie i nabede prawo do zasilku po chorobie
    nawet jak bedzie trwala 9 m-cy.
    Prosze o odpowiedz czy dobrze mysle.

    Pozdr Andrzej