PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim ????

  • 11. Data: 2004-09-06 14:15:59
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim ????
    Od: "Frank" <a...@b...internetdsl.pl>

    TAAAAAAAAK.
    Szkoda, że dopiero teraz masz jasność.

  • 12. Data: 2004-09-06 16:03:35
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Frank" <a...@b...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
    news:chhrdl$qq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > TAAAAAAAAK.
    > Szkoda, że dopiero teraz masz jasność.

    Lepiej sie spytac upewnic niz maja mnie zrobic w bambuko.
    Jednym slowem za odpowiedzi dzieki.

    Pozdr Andrzej

  • 13. Data: 2004-09-06 19:10:36
    Od: Sabat <s...@p...onet.pl>

    Dexter wrote:
    > Witam !!!!

    Witam, mam podobny problem

    > Pracodawca wreczyl mi wypowiedzenie 31.08.2004 ze rozwiazuje umowe z
    > zachowaniem okresu wypowiedzenia ktory uplywa 30.09.2004.( z przyczyny
    > pracodawcy)

    Żona od 1.09.2004 do 14.09.2004 jest na zwolnieniu lekarskim, choroba
    kręgosłupa, więc leczenie będzie kontynuowane.
    Pracodawca dzisiaj do niej przedzwonił i zaoferował:
    Niech napisze pismo z dniem 31.08.2004 o o rozwiązanie umowy o pracę z
    dniem 15.09.2004 za porozumieniem stron. Wtedy on zapłaci "chorobowe" do
    14.09.2004, a dalej przez okres leczenia, zaiłek chorobowy będzie
    wypłacał Zus. Nawet jeżeli faktycznie nie będzie już pracowała u niego.

    Czy:
    a) jest taka możliwóść?
    b) Przecież i tak po okresie 33 dni zasilek chorobowy wyplaca zus , a
    nie pracodawca.
    C) czy pracodawca coś kręci ?

    --
    // Sabat | GG:87338 | ICQ:81749963 | www.sabat.prv.pl \\