PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co musi byc wpisane w swiadectwie pracy ???

  • 1. Data: 2004-09-05 15:30:50
    Temat: Co musi byc wpisane w swiadectwie pracy ???
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Otrzymalem wypowiedzenie umowy o prace z zachowaniem okresu wypowiedzenia
    cyt "...... przyczyna rozwiazania umowy o prace jest ograniczenie produkcji
    po sezonie oraz przeprowadzenie reorganizacji w dziale produkcji
    ",nadmieniam pracowalem na caly etat oraz okres pracy wynosil 20 miesiecy.

    Rozumie ze jest to przyczyna pracodawcy, pytam czy w swiadectwie pracy
    jakie otrzymam musze miec wpisana przyczyne rozwiazania pracy.
    Czy w takim przypadku z takim wpisem bede mogl zarejeestrowac sie w Urzedzie
    Pracy i otrzymywac zasilek dla bezrobotnych zaraz po zarejestrowaniu ???

    Pozdr Andrzej

  • 2. Data: 2004-09-05 17:49:37
    Temat: Re: Co musi byc wpisane w swiadectwie pracy ???
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 17:30:50 +0200, Dexter <g...@o...pl> napisał:

    > Czy w takim przypadku z takim wpisem bede mogl zarejeestrowac sie w
    > Urzedzie
    > Pracy i otrzymywac zasilek dla bezrobotnych zaraz po zarejestrowaniu ???

    Nie powinienes miec problemow, wg mnie spelniasz kryteria.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##