PracaGrupypl.praca.dyskusje › ilu pracodawcow przeglada pl.praca.szukana?

  • 1. Data: 2004-09-05 21:31:40
    Temat: ilu pracodawcow przeglada pl.praca.szukana?
    Od: "Pawel" <k...@o...pl>

    Wiem, ze ogloszenie sie samemu na tej grupie to oczywiscie powinna byc tylko
    jedna z drog do znalezienia pracy. Ciekawi mnie natomiast, jak bardzo
    popularna jest ten sposob rekrutacji pracownikow? Chodzi mi o branze IT, a
    szczegolnie o porgramistow.

    Pawel

  • 2. Data: 2004-09-05 21:36:24
    Temat: Re: ilu pracodawcow przeglada pl.praca.szukana?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 23:31:40 +0200, Pawel <k...@o...pl> napisał:

> [...]
    > jedna z drog do znalezienia pracy. Ciekawi mnie natomiast, jak bardzo
    > popularna jest ten sposob rekrutacji pracownikow? Chodzi mi o branze IT,

    Na grupie pare osob twierdzi, ze znalazla prace tam sie oglaszajac .

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-09-06 07:28:08
    Od: "best_artur" <b...@p...onet.pl>

    Mój brat, otrzymał ofertę pracy z grupy pl.praca.ofer, programista i teraz
    pracuje przy wdrażaniu ERP.

  • 4. Data: 2004-09-06 15:41:42
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    Użytkownik "Pawel" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    Wspolpracuje z paroma osobami tu znalezionymi.
    MM

  • 5. Data: 2004-09-06 22:28:04
    Od: "Pawel" <k...@o...pl>

    > Wspolpracuje z paroma osobami tu znalezionymi.

    A co wzbudzilo Twoje zainteresowanie tymi ludzmi? Pytam, poniewaz ogloszenie
    na newsach z swojej definicji powinno byc krotkie.

    Pawel

  • 6. Data: 2004-09-07 10:31:07
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    > A co wzbudzilo Twoje zainteresowanie tymi ludzmi? Pytam, poniewaz
    ogloszenie
    > na newsach z swojej definicji powinno byc krotkie.

    Na pewno nie dlugosc ogloszenia przyciaga uwage, w kazdym razie nie w sposob
    pozytywny ;))
    Wiec pozostaje tresc...