PracaGrupypl.praca.dyskusje › Filtry

  • 1. Data: 2004-09-05 21:35:21
    Temat: Filtry
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    Witam!
    Czy ktos wie czy na grupie pl.praca.szukana zainstalowano jakies filtry lub
    zajal sie nia jakis nawiedzony moderator?
    Od jakiegos czasu nie pojawiaja sie moje anonse w poszukiwaniu pracy, zlecen.
    Kto lub co moze decydowac o tym ze moje anonse sa odrzucane?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 2. Data: 2004-09-05 21:44:34
    Temat: Re: Filtry
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 21:35:21 +0000 (UTC), Stanislaw Chmielarz
    <s...@u...com.PL> napisał:

> [...]
    > zlecen.
    > Kto lub co moze decydowac o tym ze moje anonse sa odrzucane?

    Grupa nie jest moderowana.
    Twoj test sie ukazal, natomiast faktycznie nei widac innych ogloszen z
    twojego konta.
    Sadze, ze jakbys mial jakies blokady, to nie moglbys nic wyslac, bo
    blokada bylaby na konto mail a nie na temat ogloszenia.
    Moze masz jakiegos "przyjaciela" ktory canceluje twoje posty ???

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-09-05 21:59:46
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.4317.0@uniprojekt.com.PL...
    > Od jakiegos czasu nie pojawiaja sie moje anonse w poszukiwaniu pracy,
    zlecen.

    Jak nie jak tak: http://tinyurl.com/55duf

    pzdr,
    Aga

  • 4. Data: 2004-09-05 22:14:30
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 23:59:46 +0200, aga.p <c...@p...onet.pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisa? w
    > wiadomo?ci news:schmielarz.4317.0@uniprojekt.com.PL...
    > zlecen.
    >
    > Jak nie jak tak: http://tinyurl.com/55duf
    >
    > pzdr,
    > Aga

    Nie na wszystkich serwerach jest.
    Na serwerze GW to co wyswietla na www nie ma i na news.tpi tez sie nie
    ukazalo - przynajmniej nie pobralo mi gdy sciagnalem przed chwila newsy z
    szukanej.
    Na onecie www jest.
    Ciekawe.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-09-05 22:25:17
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 06 Sep 2004 00:14:30 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Nie na wszystkich serwerach jest.

    Naturalnie pisze o poscie z 05-09

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2004-09-05 23:04:33
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysztofsf; <opsdviokbo4iukdk@krzysztofc> :

> [...]
    > blokada bylaby na konto mail a nie na temat ogloszenia.
    > Moze masz jakiegos "przyjaciela" ktory canceluje twoje posty ???

    Oj Krzysztofie - kiedyś miałem ten sam problem przy pobieraniu z serwera
    TPI [i przeglądaniu na serwerze AGORY - ale tego nie potwierdzę] -
    wysyłałem poprzez stronkę Agory [poprzez ich stronkę] i się pokazywało,
    poprzez serwer TPI - dupa. Ogólnie problem dotyczył chyba ponownego
    wysyłania.

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 7. Data: 2004-09-06 07:03:26
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 06 Sep 2004 01:04:33 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    napisał:

    > Oj Krzysztofie - kiedyś miałem ten sam problem przy pobieraniu z serwera

    Na szczescie to nie moj problem, tylko autora posta.
    Ja w przypadku takich problemow postepuje podobnie jak Ty - staram sie
    wyslac przez inny serwer a nawet poprzez strone www.
    cancelowanie postow sie zdaza, z ztym , ze ludziom raczej nie scanceluje
    chyba ktos posta z tego samego dnia. W zeszlym miesiacu na pl.regionalne
    szczecin byla mala afera z gosciem, ktory tak wlasnie wycinal cudze posty,
    ktore mu nie odpowiadaly.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2004-09-07 07:40:19
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <opsdv8j0xm4iukdk@krzysztofc> krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    writes:
> [...]

    >Na szczescie to nie moj problem, tylko autora posta.
    >Ja w przypadku takich problemow postepuje podobnie jak Ty - staram sie =

    Dziekuje za odzew! Poniewaz wczesniej dzialalo wiec sadze, ze ktos cos
    mieszal w konfiguracji serwerow i problemem moze byc naglowek mojego listu
    lub adres zwrotny. Wysylam ten list 2 razy na tydzien wiec nie sadze, zeby
    czestotliwosc komus przeszkadzala skoro widze czasami listy wyslane w
    odstepie kilkunastu sekund. Bede probowal z ograniczonym naglowkiem.