PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla 16-latka

  • 1. Data: 2004-09-05 17:27:08
    Temat: praca dla 16-latka
    Od: "Marcin Kossakowski" <6...@i...pl>

    Witam.

    Czy moglibyscie polecic jakas prace dla osoby w wieku 16 lat? Oczywiscie
    zalozywszy ze nadal sie ucze i czasem dysponuje tylko w weekendy. Chcialbym
    cos oprocz ulotek za 5zl/h. Wlasciwie nie mialbym nic przeciowko nocom. Do
    supermarketow chca ladne panienki z dlugimi nogami(tak sie sklada ze jestem
    osobnikiem plci meskiej), a chalupnictwo to jedno wielkie bagno. Chyba ze
    ktos ma kontakt z jakas firmą oferujacą uczciwą pracę chałupniczą. Będę
    dozgonnie wdzięczny za wszelką pomoc.

    Pozdrawiam,
    Macin Kossakowski

  • 2. Data: 2004-09-05 21:19:00
    Temat: Re: praca dla 16-latka
    Od: "Beatka" <s...@i...net.pl>

    > Chcialbym
    > cos oprocz ulotek za 5zl/h.

    Ja moge Cie tylko pocieszyc ze rok temu na studich pracowalam stojac non
    stop 8h na promocjach za 5zl/h :/ Uwazam wiec ze 5zl za godz roznoszenia
    ulotek to super okazja :]

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    Beata

  • 3. Data: 2004-09-05 21:40:52
    Od: "Wilq" <m...@p...fm>

    Skoro Ty nie chcesz roznosić ulotek za 5zł/godz to sorry ale chyba Ci nie
    pomogę. Całe wakacje szukałem pracy i właśnie ta kwota była dla mnie więcej
    niż dobra. Za roznoszenie ulotek zwykle dają 2 groszy za sztukę co w
    przeliczeniu na 1000 sztuk jakie możesz roznieść w ciągu dnia daje 20 zł za
    dzień, a jak Tobie dają 5zł/godz to masz 40 zł dziennie. Więc się tak
    zastanawiam jaką pracę chcesz?? za 20zł/godz???? :P

  • 4. Data: 2004-09-06 06:40:53
    Od: "Rolek" <r...@N...onet.pl>

    za 20 zl za godz, to musialbys byc chyba lekarzem, co odpada na twoj wiek,
    ale programista z certyfikatami to moze by dalo rade

  • 5. Data: 2004-09-06 08:33:04
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com>

    Sprobuj sie zahaczyc przy sprzataniu, poszukaj firm sprzatajacych. Ja na
    studiach pracowalem przy sprzataniu i za 1,5h dzieniie (bez weekendow, same
    wieczory), zarabialem 700. Do reki.