PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa/praktyki/strój

  • 11. Data: 2006-05-09 18:23:45
    Temat: Re: Rozmowa/praktyki/strój
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

    > Witam. Mam rozmowę kwalifikacyjną w sprawie praktyk studenckich. Wypada
    > nie iść w garniturze? Firma dosyć poważna, branża IT. Tak się złożyło,
    > że nie mam garnituru przy sobie i nie wiem czy teraz mam za nim latać,
    > pozyczać. Jak Was się wydaje?
    Jak branża IT absolutnie nie idź w garniturze. Zawstydzisz, albo
    rozśmieszysz rekrutującego. Chyba, że masz być tam jakimś handlowcem czy
    coś.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl

  • 12. Data: 2006-05-09 19:42:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 May 2006 15:35:11 +0200, "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Jak nie mozesz zalatwic garniaka, to skombinuj jakas jednolita koszule z
    >dlugim rekawem, buty skorzane (niech nawet beda wypastowane martensy) i
    >ciemne spodnie, sztruks lub dzins i bedzie w miare schludnie i przy obecnej
    >pogodzie raczej ujdzie.

    Dobrze pisze. :) Koszula, do tego krawat (tylko nie jaskrawy) i spodnie raczej
    nie dżinsy (a już na pewno nie wytarte niebieskie).

  • 13. Data: 2006-05-09 23:27:02
    Od: Jaz <j...@U...pl>

    Vlad the Ripper wrote:
    > Jak branża IT absolutnie nie idź w garniturze. Zawstydzisz, albo
    > rozśmieszysz rekrutującego. Chyba, że masz być tam jakimś handlowcem czy
    > coś.

    :) A dlaczego? Rozumiem, że informatycy zwyciężyli jako najgorzej ubrany
    zawód, ale nawet na rozmowę nie iść w garniturze??

  • 14. Data: 2006-05-10 06:28:19
    Od: "piwosz_007" <p...@w...pl>

    > A rekrutujący też potrafi być w sweterku :-P
    >
    > Stach

    Owszem- mi też raz się zdarzyło że rekrutujący wyskoczył w podoszulku, poza
    tym zawsze byli w garniturach.
    Nie wiem do końca jak jest z branżą IT, nigdy w niej nie pracowałem i raczej
    nie będę, tak samo nie wiem jak wyglądają rozmowy w małych firmach- być może
    tam brak garnituru jest standardem, natomiast mówię o dużych organizacjach i
    o stanowiskach nie telemarketera a takich na których pracowałem i pracuje
    czyli PH i Kierownika "średniego szczebla" i gdyby do mnie na rozmowę
    przyszedł ktoś w dzinsach i podkoszulku to po prostu wywalił bym go z
    miejsca bo w ten sposób okazuje mi brak szacunku.

  • 15. Data: 2006-05-10 07:01:48
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

    > :) A dlaczego? Rozumiem, że informatycy zwyciężyli jako najgorzej ubrany
    > zawód, ale nawet na rozmowę nie iść w garniturze??
    Na podstawie doświadczeń. Byłem może na ze 30-tu rozmowach, nigdy w
    garniturze. Głównie chodziło o stanowiska informatyczne. Tylko 2 razy
    rekrutujący byli w garniturach, i nigdy nie było to w firmach typowo
    informatycznej branży. Po prostu jak rekrutujący nie będzie w garniturze, a
    ty tak będziesz się czuł głupio i tyle, on pewnie też.

  • 16. Data: 2006-05-10 08:16:32
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "piwosz_007" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przyszedł kto? w dzinsach i podkoszulku to po prostu wywalił bym go z
    > miejsca bo w ten sposób okazuje mi brak szacunku.

    no i to jest właśnie argument za przyjściem w podkoszulku
    MSPANC

  • 17. Data: 2006-05-10 08:17:01
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze pisze. :) Koszula, do tego krawat (tylko nie jaskrawy) i spodnie
    raczej
    > nie dżinsy (a już na pewno nie wytarte niebieskie).

    tylko nie krawat bez marynarki, plz !

  • 18. Data: 2006-05-10 08:19:47
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    piwosz_007 napisał(a):

> [...]
    > przyszedł ktoś w dzinsach i podkoszulku to po prostu wywalił bym go z
    > miejsca bo w ten sposób okazuje mi brak szacunku.

    Ale czemu wszyscy widzą możliwość tylko albo podkoszulka z wytartymi
    dżinsami, albo garnituru. Przecież między tymi strojami jest cała gama
    strojów.

    p. m.

  • 19. Data: 2006-05-10 09:20:37
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mbn" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > raczej
    >
    > tylko nie krawat bez marynarki, plz !

    Ja osobiscie krawat odpuszczam, koszula, sztruksowe spodnie w kant i do tego
    buty

  • 20. Data: 2006-05-10 09:28:41
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

> [...]
    > przyszedł ktoś w dzinsach i podkoszulku to po prostu wywalił bym go z
    > miejsca bo w ten sposób okazuje mi brak szacunku.

    mylisz szacunek z włazidupstwem. No i ego też masz całkiem całkiem. Rozumiem,
    że na Twoim, zapewne bardzo ważnym stanowisku, to są cechy pożądane :)

    e.