PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa na Poczcie Polskiej

  • 11. Data: 2005-03-27 09:02:01
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    P.P. wchodzi w okres reorganizacji dokladnie taki sam jak jest obecnie w
    TP... bylo 70-80 tys pracownikow obecnie jest 30 ... kto bedzie zatrudnial
    ludzi jesli ma d ozwolnienia 50% zalogi ?

  • 12. Data: 2005-03-27 09:26:05
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    > Z księżyca spadłaś? Nie ma nic gorszego dla pracownika państwowej firmy
    > lub
    > urzędu, niż troszczenie się o dobro firmy. Znaczyłoby to, że jest
    > psychicznie chory, lub robi sam interesy na boku bez dzielenia się z
    > kolegami.

    Przeraża mnie taka sowiecka logika..
    Według ciebie aby być uczciwym i dobrze wykonywać swoje obowiazki w
    panstwowej pracy trzeba
    byc psychicznie chorym??
    Nie miesci ci sie w glowie ze ktos moze byc uczciwy i dobrze wykonywac swoja
    prace bez wzgledu czy jest na panstwowej czy prywatnej posadzie?
    Szczerze mowiac, jesli masz takie poglady, to nie zatrudnilbym cie ani w
    panstwowej ani w prywatnej firmie.

    Tego typu gadki i stereotypy sa wlasnie przyczyna dlaczego w Polsce gdzie
    jest mnóstwo bezrobotnych tak cieżko znalezc dobrego pracownika -
    wszyscy sądzą ze jest tak jak kolega napisał wyżej i robi się z tego
    samospełniająca sie przepowiednia.
    "Jak wszyscy sie opierniczają i kradna to ja też" - mysli przecietny
    Kowalski... I tak powstaje błedne koło...

  • 13. Data: 2005-03-27 10:26:31
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Alexx" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przeraża mnie taka sowiecka logika..

    Mnie też przeraża sowiecka logika.

    > Według ciebie aby być uczciwym i dobrze wykonywać swoje obowiazki w
    > panstwowej pracy trzeba byc psychicznie chorym??

    Nie zrozumiałeś mnie. Nie trzeba byc psychicznie chorym, ale za takiego jest
    tam uważana osoba dobrze pracująca.

    > Nie miesci ci sie w glowie ze ktos moze byc uczciwy i dobrze wykonywac
    swoja
    > prace bez wzgledu czy jest na panstwowej czy prywatnej posadzie?

    Nie mieści mi sie w głowie, bo uważam, że w państwowej firmie chyba nigdy
    nie będzie sie dobrze pracować i dlatego jestem zwolennikiem sprywatyzowania
    wszystkiego.
    Zdecydowana większośc ludzi pracuje dobrze tylko wtedy, gdy widzi wpływ
    jakości swojej pracy na swój zarobek. W państwowych firmach nie ma
    bezpośredniego przełożenia i dlatego jest jak jest.

    > Szczerze mowiac, jesli masz takie poglady, to nie zatrudnilbym cie ani w
    > panstwowej ani w prywatnej firmie.

    To sie dobrze składa, bo ja też bym nie chciał pracować u kogos kto nie
    rozumie prostego teksu.

    > Tego typu gadki i stereotypy sa wlasnie przyczyna dlaczego w Polsce gdzie
    > jest mnóstwo bezrobotnych tak cieżko znalezc dobrego pracownika -

    Mylisz przyczyny ze skutkami.

    vertret

  • 14. Data: 2005-03-27 10:32:35
    Od: "Bionka" <b...@o...pl>

    > Obudz sie ... Poczta to monopolista i wcale nie musi poprawiac sobie
    > wizerunku.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    Cóż, za rok, dwa albo trzy może się okazać że jednak będzie potrzebowała
    poprawy wizerunku bo straci monopol na przesyłki powyżej 20 dag co w prostej
    linii zaprowadzić może do konkurencji listów DO 20 dag.
    I co wtedy? Czy muchy w smole w okienku poradzą sobie? Nie sądzę.

  • 15. Data: 2005-03-27 10:44:55
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > I co wtedy? Czy muchy w smole w okienku poradzą sobie? Nie sądzę.

    Wtedy bedzie to samo co ze szpitalami i PKP. Zwiazkowcy zamiast wziasc
    sie do roboty to beda wciaz strajkowac zeby dostac kase z budzetu i beda
    mieli w d**** wizerunek firmy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2005-03-27 11:24:06
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > P.P. wchodzi w okres reorganizacji dokladnie taki sam jak jest obecnie w
    > TP... bylo 70-80 tys pracownikow obecnie jest 30 ... kto bedzie zatrudnial
    > ludzi jesli ma d ozwolnienia 50% zalogi ?

    chcesz powiedziec, ze teraz z 2 zaspanych pan na poczcie - jedna zostanie
    zwolniona, a druga zwolni tempo pracy o 50%? ;)

    marek

  • 17. Data: 2005-03-27 11:56:05
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2005 11:02:01 +0200, Wojtek <w...@w...pl> napisał:

    > P.P. wchodzi w okres reorganizacji dokladnie taki sam jak jest obecnie w
    > TP... bylo 70-80 tys pracownikow obecnie jest 30 ... kto bedzie
    > zatrudnial
    > ludzi jesli ma d ozwolnienia 50% zalogi ?

    Nąsęs. TPSA handluje impulsami elektrycznymi, które same wieją kędy chcą,
    a Poczta Polska wozi listy, które hm, trzeba nosić.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 18. Data: 2005-03-27 12:08:40
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

> [...]

    > Przeraża mnie taka sowiecka logika..
    > Według ciebie aby być uczciwym i dobrze wykonywać swoje obowiazki w
    [cut]
    > "Jak wszyscy sie opierniczają i kradna to ja też" - mysli przecietny
    > Kowalski... I tak powstaje błedne koło...

    Wiesz, nawet normalnemu czlowiekowi trudno jest utrzymac motywacje do
    dawania z siebie wiecej niz minimum, kiedy widzi, ze wszyscy wokol sie
    obijaja i maja tyle samo, szefostwo tego i tak nie doceni, a wspolpracownicy
    widzac, ze komus chce sie robic, beda na niego zwalac robote. Uczciwosc w
    sensie nie kradniecia materialnych rzeczy osobie z zasadami moralnymi
    zachowac latwo z wyjatkiem skrajnych przypadkow (wojna, glod), ale jesli
    chodzi o "opierniczanie sie", wola wiekszosci ludzi jest bardzo slaba przy
    dluzszym wystawieniu na dzialanie takiego otoczenia. Dlatego dla wielu
    prywatnych pracodawcow panstwowa firma i stanowisko z tych "lamiacych wole
    starannosci" w CV to jak wilczy bilet.

    I.

  • 19. Data: 2005-03-27 12:21:09
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Bionka w news:39a6.0000167d.4245ccaa@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Chcialabym pokazac tym kuprom wołowym że można inaczej:
    > szybciej, sympatyczniej, wydajniej!

    Witamy w Salem?
    Znam firmy prywatne, w których obsługa jest fatalna. Spotkałem też na swej
    drodze wielu urzędników z podejściem jak najbardziej OK. Oczywiście takich,
    których miałem ochotę udusić również, ale nie było ich aż tak wielu jak
    mogłoby wynikać z tych postów. Na poczcie też spotykałem miłe panie, które
    chętnie pomagały gdy była taka potrzeba, bo np. przez własne gapiostwo
    wrzuciłem coś nie tam gdzie trzeba.

    pozdrawiam
    Greg

  • 20. Data: 2005-03-27 13:20:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 27 Mar 2005 13:56:05 +0200, "T.Omasz"
    <t...@f...pl> wrote:

    >Nąsęs.
    Prosze? :D

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum