PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    From: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Date: Sun, 27 Mar 2005 12:26:31 +0200
    Sender: v...@o...pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik "Alexx" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d25u7a$ir8$1@inews.gazeta.pl...
    > Przeraża mnie taka sowiecka logika..

    Mnie też przeraża sowiecka logika.

    > Według ciebie aby być uczciwym i dobrze wykonywać swoje obowiazki w
    > panstwowej pracy trzeba byc psychicznie chorym??

    Nie zrozumiałeś mnie. Nie trzeba byc psychicznie chorym, ale za takiego jest
    tam uważana osoba dobrze pracująca.

    > Nie miesci ci sie w glowie ze ktos moze byc uczciwy i dobrze wykonywac
    swoja
    > prace bez wzgledu czy jest na panstwowej czy prywatnej posadzie?

    Nie mieści mi sie w głowie, bo uważam, że w państwowej firmie chyba nigdy
    nie będzie sie dobrze pracować i dlatego jestem zwolennikiem sprywatyzowania
    wszystkiego.
    Zdecydowana większośc ludzi pracuje dobrze tylko wtedy, gdy widzi wpływ
    jakości swojej pracy na swój zarobek. W państwowych firmach nie ma
    bezpośredniego przełożenia i dlatego jest jak jest.

    > Szczerze mowiac, jesli masz takie poglady, to nie zatrudnilbym cie ani w
    > panstwowej ani w prywatnej firmie.

    To sie dobrze składa, bo ja też bym nie chciał pracować u kogos kto nie
    rozumie prostego teksu.

    > Tego typu gadki i stereotypy sa wlasnie przyczyna dlaczego w Polsce gdzie
    > jest mnóstwo bezrobotnych tak cieżko znalezc dobrego pracownika -

    Mylisz przyczyny ze skutkami.

    vertret