PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwlifikacyjna w Castoramie. ktos to przeszedl?

  • 1. Data: 2005-08-19 17:12:59
    Temat: Rozmowa kwlifikacyjna w Castoramie. ktos to przeszedl?
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Czy to jest standardowa rozmowa?
    Prosze o opinie

  • 2. Data: 2005-08-19 18:48:09
    Od: <a...@n...pl>

    przechodziłam rekrutację do innej sieci marketów z branży budowlanej.
    W sumie były trzy etapy:
    - rozmowa z dyr. ds zasobów ludzkich,
    - rozmowa z dyrekcją,
    - assessment center ( centrum obserwacji ) - sześciu najlepszych kandydatów
    razem w czasie kilkugodzinnej sesji zadań grupowych i w parach.

    Asia

  • 3. Data: 2005-08-19 20:35:16
    Od: "Orzel" <o...@i...pl>

    > Czy to jest standardowa rozmowa?

    U mnie najpierw byla rozmowa z dyrektorem. Potem z kierownikiem dzialu.
    Pytania standardowe.

    Pozdrawiam
    Orzel