PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa 2400 netto - czy to wystarczy?

  • 1. Data: 2005-08-19 15:03:10
    Temat: Warszawa 2400 netto - czy to wystarczy?
    Od: "muminiasty" <n...@n...com>

    Mam nadzieje ze to odpowiednia grupa na takie pytania - czy praca za 2400 zl
    netto wystarczy na przezycie, oplacenie studiow zaocznych i odlozenie
    jakichs drobnych w Warszawie? Specjalnych wymagan co do mieszkania nie mam,
    pokoj w studenckim zapewne wystarczy. Samochod daje firma, wiec koszty
    dojazdow odpadaja. Jestem absolwentem z doswiadczeniem zdobytym w czasie
    studiow.

    pozdrawiam
    muminiasty

  • 2. Data: 2005-08-19 15:15:26
    Temat: Re: Warszawa 2400 netto - czy to wystarczy?
    Od: "Cezary Szachewicz" <s...@W...pl>

    Użytkownik "muminiasty" napisał w wiadomości

    > czy praca za 2400 zl
    > netto wystarczy na przezycie, oplacenie studiow zaocznych i odlozenie
    > jakichs drobnych w Warszawie?

    spokojnie, pokoj 400 - 600 PLN, powiedzmy 500 PLN na studia
    to co zostanie spokojnie wystarczy na zycie.

    --
    CS

  • 3. Data: 2005-08-19 19:05:18
    Od: <a...@n...pl>

    przeżyć przeżyjesz ale co to za życie...
    A tak poważnie dla jednej osoby jak na początek to przetrwasz spokojnie, ale
    może staraj się o więcej jeśli masz taką opcję.

    Asia