PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne

  • 11. Data: 2002-09-23 08:14:36
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >"artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    >Mógłby rozwinąć myl? Kolega napisał, że odkrył luki w zabezpieczeniach
    >firmy, która potrzebuje pracownika znającego się na takim włanie
    >odkrywaniu.

    Odkryl luki w zabezpieczeniach...
    Moze zacytuje co napisal:
    "Z ciekawoci siedząć nocką szukałem informacji na temat tej włanie
    firmy, co mnie zaintrygowało pewne pole ich formularza na stronie
    firmowej.
    Niestety okazało się iż aplikacja nie jest odporna na pewien rodzaj
    zapytań i pozwala na zalogowanie się z bardzo wysokimi uprawnieniami
    do tej aplikacji."
    Chyba nikt go nie prosil o "siedzenie nocka", "zaintrygowanie sie
    pewnymi polami w formularzach" i "zalogowanie się z bardzo wysokimi
    uprawnieniami".

    >Takie rzeczy cigane są z oskarżenia prywatnego.

    Oczywiscie "oskarzenia prywatnego"...
    Chodzilo zapewne o powództwo cywilne...
    Erudyta
    :)))))))
    Do rzeczy, pozwole sobie równiez na maly cytacik:

    "Mam pytanie odnonie pewnej doć ciekawej kwestii. Otóż jutro mam się
    udać na rozmowę kwalifikacyjną do pewnej firmy, ukrywać nie będę, że
    jednym z wymagań była znajomoć sztuki hakerskiej :-) "
    Zwroc uwage na: "znajomoć sztuki hakerskiej".
    Firma która poszukuje terrorysty???
    To Alkaida, albo Hamas.
    :)))))))))))))))))))))))))))

    Pozdrawiam
    Artur

    PS. Idac waszym tokiem rozumowania do policji powinni byc przyjmowani
    wylacznie recydywisci.
    Mozna by wtedy pozamykac wszystkie szkoly policyjne, a nowy personel
    zobowiazac do uczciwosci pisemna umowa o prace i stala posada.
    Ludzie bierzcie na to jakies leki!

  • 12. Data: 2002-09-23 08:38:40
    Od: "Maciek" <m...@p...fm>

> [...]
    > Przeanalizujmy ten watek:
    > 1. Facet napisal ze sie wlamal do firmy w której szuka pracy.
    > 2. Napisal o tym na publiczna grupe dyskusyjna

    Widzę, że chyba lewą nogą wstałeś z łózia. Twój problem :-)
    Poczytaj jeszcze raz co napisałem. Stoi tam jak wół, że aplikacja
    pozwala na to, a nie że to wykorzystałem, nigdzie nikt nie pisze o
    włamywaniu. Czy Ty rzeczywiście jesteś aż tak naiwny?!?
    Jeśli chcesz to zgłaszaj, a jak coś znajdziesz to zapewniam Cię, że
    bedzie to bardzo daaaleko z polski :-)

    Maciek

  • 13. Data: 2002-09-23 09:02:10
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    > Odkryl luki w zabezpieczeniach...

    Nie znam sie na tym, ale chodzi mi po glowie cos takiego jak 'zlamanie
    zabezpieczen systemu celem odniesienia korzysci, kradziezy danych badz
    wyrzadzenia szkody wlascicielowi systemu'. Jezeli system zezwala na
    zalogowanie sie jako administrator, to mozesz sie tak zalogowac. Autor watku
    nie napisal 'zlamalem ich zabezpieczenia', wiec nie wiem o co bijesz piane.

    > "Mam pytanie odnonie pewnej doç ciekawej kwestii. Otó› jutro mam si´
    > udaç na rozmow´ kwalifikacyjn? do pewnej firmy, ukrywaç nie b´d´, ›e
    > jednym z wymagaŸ by 1/2 a znajomoç sztuki hakerskiej :-) "
    > Zwroc uwage na: "znajomoç sztuki hakerskiej".

    Mnie to nie dziwi. Albo zyjesz w innym swiecie, albo rzeczywiscie jestes tak
    prawy, ze nawet przez mysl Ci nie przyjdzie, zeby np przejsc przez jezdnie w
    niedozwolonym miejscu. Od dawna wiadomo, ze najlepszymi fachowcami np w
    zabezpieczeniach systemow informatycznych sa ci, ktorzy znaja zagadnienie 'z
    drugiej strony'. I gazety o tym pisza, i telewizja to pokazuje, a Ty jestes
    zaskoczony...

    pozdrawiam
    MM

  • 14. Data: 2002-09-23 09:10:38
    Od: "Darek" <d...@p...gazeta.pl>

    Hmmm takis sprytny, a tego nie wiesz?
    D.

  • 15. Data: 2002-09-23 09:12:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jeśli chcesz to zgłaszaj, a jak coś znajdziesz to zapewniam Cię, że
    > bedzie to bardzo daaaleko z polski :-)

    Daj spoko trollowi

  • 16. Data: 2002-09-23 09:16:22
    Od: "Maciek" <m...@p...fm>

    "Darek" <d...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Hmmm takis sprytny, a tego nie wiesz?

    Wiem, ale chciałem poznać opinię innych. No chyba, że chodzi Ci o coś
    zupełnie innego :-)))

    Maciek

  • 17. Data: 2002-09-23 09:19:56
    Od: "Darek" <d...@p...gazeta.pl>

    Maciek wrote:

    > Wiem, ale chcia?em poznaae opini? innych. No chyba, ?e chodzi Ci o co?
    > zupe?nie innego :-)))

    Ok. To prosze ustaw sobie jeszcze kodowanie na poprawne, powiedz jaka pogoda
    w Biezanowie i wszystko bedzie ok :DD
    Milego dnia.
    D.

  • 18. Data: 2002-09-23 09:29:45
    Od: "Maciek" <m...@p...fm>

    > Ok. To prosze ustaw sobie jeszcze kodowanie na poprawne,
    > powiedz jaka pogoda w Biezanowie i wszystko bedzie ok :DD

    Daj spokój, lepiej Ty sobie popraw.
    A pogoda pewnie lepsza niż w niemczech.

    --
    Pozdrowienia
    Maciek

  • 19. Data: 2002-09-23 09:46:03
    Od: "camelia" <m...@N...gazeta.pl>

    Drogi Maćq!!
    Lepiej napisz jak Ci poszło, i jak rozwiązałeś ten problem!! Mam nadzieję, że
    masz tę pracę - 3mam kciuki :))))

  • 20. Data: 2002-09-23 09:52:33
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne [OT]
    Od: "Darek" <d...@p...gazeta.pl>

    > Daj spokój, lepiej Ty sobie popraw.
    > A pogoda pewnie lepsza ni? w niemczech.

    W OE jest taka mala opcja zeby przy odpowiedzi zawsze uzywac angielskiego
    naglówka.

    BTW. Dalej mi sie kaszani... Wyjasnisz dlaczego? (Pytam powaznie)
    D.