PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne › Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
    From: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
    Date: Mon, 23 Sep 2002 08:14:36 GMT

    Czesc
    >"artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    >Mógłby rozwinąć myl? Kolega napisał, że odkrył luki w zabezpieczeniach
    >firmy, która potrzebuje pracownika znającego się na takim włanie
    >odkrywaniu.

    Odkryl luki w zabezpieczeniach...
    Moze zacytuje co napisal:
    "Z ciekawoci siedząć nocką szukałem informacji na temat tej włanie
    firmy, co mnie zaintrygowało pewne pole ich formularza na stronie
    firmowej.
    Niestety okazało się iż aplikacja nie jest odporna na pewien rodzaj
    zapytań i pozwala na zalogowanie się z bardzo wysokimi uprawnieniami
    do tej aplikacji."
    Chyba nikt go nie prosil o "siedzenie nocka", "zaintrygowanie sie
    pewnymi polami w formularzach" i "zalogowanie się z bardzo wysokimi
    uprawnieniami".

    >Takie rzeczy cigane są z oskarżenia prywatnego.

    Oczywiscie "oskarzenia prywatnego"...
    Chodzilo zapewne o powództwo cywilne...
    Erudyta
    :)))))))
    Do rzeczy, pozwole sobie równiez na maly cytacik:

    "Mam pytanie odnonie pewnej doć ciekawej kwestii. Otóż jutro mam się
    udać na rozmowę kwalifikacyjną do pewnej firmy, ukrywać nie będę, że
    jednym z wymagań była znajomoć sztuki hakerskiej :-) "
    Zwroc uwage na: "znajomoć sztuki hakerskiej".
    Firma która poszukuje terrorysty???
    To Alkaida, albo Hamas.

    Pozdrawiam
    Artur

    PS. Idac waszym tokiem rozumowania do policji powinni byc przyjmowani
    wylacznie recydywisci.
    Mozna by wtedy pozamykac wszystkie szkoly policyjne, a nowy personel
    zobowiazac do uczciwosci pisemna umowa o prace i stala posada.
    Ludzie bierzcie na to jakies leki!