PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy bycie kosmetyczką ma przyszłość?

  • 1. Data: 2002-09-22 18:05:36
    Temat: Czy bycie kosmetyczką ma przyszłość?
    Od: "Anna Balt" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    Planuję rozpocząć naukę w Studium kosmetycznym i zostać kosmetyczką. Proszę
    szanownych, doświadczonych grupowiczów o odpowiedź na moje pytanie w temacie
    wiadomości.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Ania

  • 2. Data: 2002-09-22 19:12:17
    Temat: Re: Czy bycie kosmetyczką ma przyszłość?
    Od: y...@p...onet.pl

    > Planuję rozpocząć naukę w Studium kosmetycznym i zostać kosmetyczką. Proszę
    > szanownych, doświadczonych grupowiczów o odpowiedź na moje pytanie w temacie
    > wiadomości.

    A ładna jesteś ???

  • 3. Data: 2002-09-22 19:59:51
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Planuję rozpocząć naukę w Studium kosmetycznym i zostać kosmetyczką. Proszę
    > szanownych, doświadczonych grupowiczów o odpowiedź na moje pytanie w temacie
    > wiadomości.

    Jak spogladam w lustro, to mysle, ze pracy dla kosmetyczek nie zabraknie :-(
    w kazdym razie jak juz sie zdecyduje je odwiedzac ;-)

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek