PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne › Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
    From: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
    Date: Mon, 23 Sep 2002 11:02:10 +0200

    > Odkryl luki w zabezpieczeniach...

    Nie znam sie na tym, ale chodzi mi po glowie cos takiego jak 'zlamanie
    zabezpieczen systemu celem odniesienia korzysci, kradziezy danych badz
    wyrzadzenia szkody wlascicielowi systemu'. Jezeli system zezwala na
    zalogowanie sie jako administrator, to mozesz sie tak zalogowac. Autor watku
    nie napisal 'zlamalem ich zabezpieczenia', wiec nie wiem o co bijesz piane.

    > "Mam pytanie odnonie pewnej doç ciekawej kwestii. Otó› jutro mam si´
    > udaç na rozmow´ kwalifikacyjn? do pewnej firmy, ukrywaç nie b´d´, ›e
    > jednym z wymagaŸ by 1/2 a znajomoç sztuki hakerskiej :-) "
    > Zwroc uwage na: "znajomoç sztuki hakerskiej".

    Mnie to nie dziwi. Albo zyjesz w innym swiecie, albo rzeczywiscie jestes tak
    prawy, ze nawet przez mysl Ci nie przyjdzie, zeby np przejsc przez jezdnie w
    niedozwolonym miejscu. Od dawna wiadomo, ze najlepszymi fachowcami np w
    zabezpieczeniach systemow informatycznych sa ci, ktorzy znaja zagadnienie 'z
    drugiej strony'. I gazety o tym pisza, i telewizja to pokazuje, a Ty jestes
    zaskoczony...

    pozdrawiam
    MM